خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

امروز دشمن از اقتدار ایران اسلامی در هراس و وحشت است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی، گفت: امروز دشمن از اقتدار ایران اسلامی در هراس و وحشت است و هیچ‌گاه جرأت سپربه سپر شدن با ما را ندارند و نخواهند داشت.
کد خبر: ۹۱۶۲۴۰۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

امروز دشمن از اقتدار ایران اسلامی در هراس و وحشت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در جمع خبرنگاران در اردوگاه ابوذر ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی قدرتمند است و با توجه به فشارهای دشمن بیشتراز روزهای قبل قدرتمند می‌شویم و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن از انقلاب اسلامی ایران می‌ترسد، گفت: در دوران جنگ تحمیلی استکبار جهانی با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها به میدان آمد در برابر ما که آن زمان هیچ سلاحی نداشتیم اما نتوانست به اهداف خود برسد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی، ابراز داشت: امروز دشمن از اقتدار ایران اسلامی در هراس و وحشت است و هیچ‌گاه جرأت سپربه سپر شدن با ما را ندارند و نخواهند داشت.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان استان همدان در دوران دفاع مقدس گفت: همزمان با سالروز گرامیداشت عملیات مرصاد به 13 فرمانده شهید استان همدان درجه سرتیپ تمام اعطا شد.

سردار فرجی با بیان اینکه در اعطای درجه به فرماندهان شهید، استان همدان بیشترین تعداد را داشت، ابراز داشت: رسانه‌ها باید به این موضوع بپردازند که متأسفانه آن طور که شایسته است به آن پرداخته نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار