خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد

التزام عملی به انقلاب و حمایت از جریان‌های انقلابی اولین شاخص مجلس تراز انقلاب اسلامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: التزام عملی به انقلاب و حمایت از جریان‌های انقلابی اولین شاخص مجلس تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۴۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

التزام عملی به انقلاب و حمایت از جریان‌های انقلابی اولین شاخص مجلس تراز انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام حسن‌یار عبادی در جلسه هدایت سیاسی کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: این بیانیه دستورالعمل جامع و کامل در تمام زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برای اداره کشور در گام دوم انقلاب است.

وی افزود:  یکی از مواردی که می‌توان از بطن بیانیه بیرون آورد شرایط و شاخصه‌های مجلس امیدآفرین و مجلس تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان به اشاره در پیش بودن انتخابات مجلس 12 شورای اسلامی این انتخابات را بسیار با اهمیت دانست و بیان کرد: این نخستین انتخاباتی است که در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و مجلس آینده می‌تواند ریل‌گذاری دقیق و درستی برای گام دوم انقلاب کند.

وی با اشاره به برخی از شاخص‌ها  و حرکت‌های مجلس تراز انقلاب اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: التزام عملی به انقلاب و حمایت از جریان‌های انقلابی اولین شاخص مجلس تراز انقلاب اسلامی است.

عبادی با اشاره به ویژگی‌های مجلس متکی به درون و جوانگرا بودن، تلاش برای اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی، عدالت‌خواه و فسادستیز و پاسداری از آزادی و استقلال ملی و... را از دیگر ویژگی‌های مجلس و نماینده مجلس تراز انقلاب اسلامی برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات