خبرهای داغ:
فرمانده یگان ویژه استان همدان در پیامی فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۶۳۳۲۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

پیام تبریک فرمانده یگان ویژه استان همدان به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محسن پناهی، فرمانده یگان ویژه استان همدان با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عرصه خبر و اطلاع رسانی، جبهه تلاش و مجاهدت برای نگارندگان گمنامی است که رضای حق تعالی، نشر و ترویج فرهنگ غنی اسلامی ایرانی و التزام عملی به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همچون رساله‌ای سرلوحه و نصب العین رسالت خطیر خود در امر انعکاس اخبار و وقایع داخلی و برون مرزی نموده‌اند.

اصحاب رسانه و خبرنگاران که باید از آنان به مصابح افسران جنگ نرم یاد کرد،عزیزانی از جنس معرفت و شعور هستند که تلخی‌ها و سختی‌ها و ناملایمت‌های روزگار اندک خللی در صداقت گفتار و نوشتار آنان پدید نمی‌آورد.

مقوله امنیت و حکایت ایثار و ازخودگذشتگی حافظان وطن و پاسداران این عرصه همواره در صدر و خط مقدم نگارش قلم‌زنان حوزه خبر بوده و هست که در جای خود موجب تقدیر و امتنان است.

اینجانب ضمن تبریک این هفته و تقدیر وسپاس از همه خواهران و برادرانی که در کسوت خبرنگار همچون یک سرباز به نظام و ملت خدمت می‌کنند، توفیقات روزافزون این مجموعه معنوی و ارزشی کشور را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (ارواحناله الفداء) و در زیر پرچم سبز علوی تحت زعامت و رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) از خداوند سبحان و ذی شوکت مسئلت می‌نمایم.

والسلام

فرمانده یگان ویژه استان همدان

سرهنگ محسن پناهی

انتهای پیام/

ارسال نظرات