خبرهای داغ:
فرمانداراسدآباد با بیان اینکه خبرنگار باید به دنبال تعامل باشد نه مچ‌گیری، گفت: خبرنگاران با نقد سازنده اجازه ندهند مدیران فقط در اتاق خود بنشینند و با یک برنامه روزمره، صبح خود را ظهر کنند.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۸۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹

خبرنگار باید به دنبال تعامل باشد نه مچ‌گیریمجید درویشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تبریک و تهنیت هفته خبرنگار تصریح کرد: در ارائه توضیح توسط مدیران به رسانه‌ها هیچ دستگاهی خط قرمز ما نیست و اگر خبرنگاری از من هم اشتباهی دید آن را اعلام کند.
وی با بیان اینکه انعکاس می‌تواند دو پهلو باشد، بیان کرد: اهالی رسانه دیار سیدجمال سعی کنند تا حد امکان مسائل را به صورتی امیدوارکننده منعکس کنند.

رئیس شورای تأمین اسدآباد ادامه داد: شفاف‌سازی از نیازهای اصولی بشریت است و خبرنگار با انتشار اخبار این وظیفه را به دوش می‌کشد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با نقد سازنده اجازه ندهند مدیران فقط در اتاق خود بنشینند و با یک برنامه روزمره، صبح خود را ظهر کنند، عنوان کرد: خبرنگار با مطالبه‌گری می‌تواند نقش‌آفرین باشد اما متاسفانه این خصیصه مهم در خبرنگاران اسدآباد آن طور که باید نمود ندارد.

فرماندار اسدآباد اضافه کرد: مردم اسدآباد بسیار نجیب هستند و توقع آنچنانی به جز انجام حداقل وظایف از دستگاه‌ها ندارند.

وی با بیان اینکه اگر روشنگری در اسدآباد توسط خبرنگاران انجام نشود من این قشر را مقصر خواهم دانست، عنوان کرد: خبرنگار باید به دنبال تعامل باشد نه مچ‌گیری.

درویشی در پایان گفت: در انتشار اخبار خصوصی لازم است خبرنگاران مراتب را از نهادهای قضایی و امنیتی استعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات