خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: طلب این شرکت از مشترکین خود 106 میلیارد و 629 میلیون تومان بوده که بیشترین بخش آن مربوط به دستگاه‌ها و ادارات است.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۰۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

طلب 106 میلیارد و 629 میلیون تومانی برق همدان از مشترکینبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند با مدیران صنعت آب و برق استان در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان دیدار کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این دیدار با اشاره به وضعیت برق استان اظهار داشت: انرژی تحویلی استان همدان 3 هزار و 569 میلیون کیلووات ساعت و مصرف انرژی نیز 3 هزار و 208 کیلووات ساعت تا پایان سال 97 بوده است.

محمدمهدی شهیدی با بیان اینکه تلفات انرژی استان 10.13 درصد است، گفت: امید است با برنامه‌های پیش‌بینی شده و اجرای آنها این رقم تا پایان  سال 98 به 10 درصد کاهش یابد.

وی با اشاره به وضعیت مشترکین افزود: استان همدان 746 هزار و 464 مشترک دارد که از این تعداد 300 هزار و 838 مشترک مربوط به شهرستان همدان است که حدود 40 درصد مشترکین را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: پیک بار در شهرستان همدان 221 مگاوات است که یک سوم پیک بار استان است.

وی با اشاره به وجود 15 هزار و 898 مشترک در شهرستان فامنین گفت: عمده مصرف شهرستان فامنین در بخش کشاوری است.

شهیدی با اشاره به شاخص‌ها و اقدامات انجام شده در این خصوص ابراز داشت: الگوی انرژی در استان همدان رعایت می‌شود و در تلفات انرژی و مدت زمان خاموشی روند کاهشی داریم.

وی با بیان اینکه بیشترین مشکلات ما در حوزه برق به شهرستان‌های همدان و ملایر برمی‌گردد، عنوان کرد: یکی از مشکلات ما در منطقه قهاوند بود که در حال حاضر پست به صورت آزمایشی وارد مدار شده که به زودی افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: موضوع دیگر پست سایت شرکت است که کابل‌کشی‌های آن در حال انجام بوده و امید است به زودی وارد مدار شده و مشکل ضعف ولتاژ این منطقه نیز رفع شود.

وی ادامه داد: در شهرستان ملایر نیز برای احداث پست مشکل زمین با اداره اوقاف داشتیم که با پیگیری‌های نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی رفع شده که امید است با راه‌اندازی آن مشکلات ما در ولیعصر رفع شود.

شهیدی با بیان اینکه امسال به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است، ابراز داشت: در این راستا طی توافق‌های انجام شده و در دست اقدام با شرکت شهرک‌ها در مجموع 43 مگاوات ظرفیت‌سازی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کاهش خاموشی‌ها یادآور شد: در این زمینه شناسایی فیدرهای بحرانی با هدف اجرای تعمیرات بر روی این فیدرها و انجام مانورهای عملیاتی و تعمیراتی، به‌کارگیری دستگاه التراسونیک در شناسایی نشتی‌ها، انعقاد قرارداد با پیمانکار و انجام تعمیرات به روش خط گرم در شبکه و افزایش اعتبارات قدرت مانور و توسعه فیدر برای مانورینگ  و بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه و افزایش نقاط مانور انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: طلب این شرکت از مشترکین خود 106 میلیارد و 629 میلیون تومان بوده که بیشترین بخش آن مربوط به دستگاه‌ها و ادارات است.

وی با اشاره به چالش‌های موجود در حوزه برق استان گفت: مشکلات حاشیه‌نشینی و تجاوز به حریم شبکه‌ها، پیگیری تخصیص منابع به پست 230 سردار همدانی و وصول مطالبات از دستگاه‌ها از مشکلات ما در بخش توزیع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات