حجت الاسلام نجفی افزود: مردمی کردن برنامهها و حداقلِ تصدیگری تبلیغات اسلامی در برنامهها از رویکردهای جدید سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی به شبکه همکاران فرهنگی انقلاب اسلامی در استانها اشاره کرد و افزود: در هر استانی ۱۰ جلسه با حضور ۵۰۰ فعال فرهنگی، اساتید دانشگاه، ائمه جمعه و جماعات و مسئولان هیاتها برگزار و سازمان تبلیغات اسلامی در هر استانی بازشناسی و باز تعریف میشود.
وی با بیان این که قرار است در این جلسات نقاط ضعف و قوت تبلیغات اسلامی هر استانی بررسی شود ادامه داد: خروجی این جلسات با تعدادی از تحلیل گران زبده که طرحهای ملی را انجام میدهند بررسی و تحلیل میشود.
در این جلسه خبرنگاران پیشنهادها وانتقادات خود را در زمینه فعالیت این سازمان ارائه کردند.