خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان:

هدف از دوره آموزشی یاوران ولایت کادرسازی برای آینده نظام است

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان از برگزاری دوره آموزشی یاوران ولایت با هدف جانشین‌پروری و کادرسازی برای آینده نظام و تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۴۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲

هدف از دوره آموزشی یاوران ولایت کادرسازی برای آینده نظام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ پاسدار محمدتقی امیدی‌ساکت امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره آموزشی یاوران ولایت با هدف جانشین‌پروری و کادرسازی برای آینده نظام و تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: محتوای دوره آموزشی یاوران ولایت شامل موضوعات معرفتی، بصیرتی و فعالیت‌های گروهی و تشکیلاتی بوده و اهتمام فعالیت‌های گروهی و تشکیلاتی در کنار امور درسی از موضوعات مورد توجه در این دوره است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان بیان کرد: بیش از 200 دانش‌آموز دوره متوسطه دوم در این دوره آموزشی شرکت کرده‌اند که پس از فراگیری مباحث به‌عنوان «فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان» انجام وظیفه می‌کنند.

وی تأکید کرد: تقویت حس مسئولیت‌پذیری، ایجاد پویایی و نشاط در مدارس و واحدهای مقاومت و نهادینه کردن شاخص‌های تربیتی در دانش آموزان از نتایج دوره‌های آموزشی یاوران ولایت به شمار می‌رود.

امیدی‌ساکت تصریح کرد: نیمی از شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی یاوران ولایت را دانش آموزان پسر تشکیل می‌دهند که دوره آموزشی آن‌ها از 31 مرداد آغاز شده و تا 4 شهریور ادامه می‌یابد.

وی گفت: 100 دانش‌آموز دختر مدارس متوسطه دوم همدان هم از 9 تا 13 شهریور با حضور در این دوره توانمند می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار