خبرهای داغ:
معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان همدان خبر داد
معاون خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی استان همدان گفت: اردوی سه‌روزه «طلایه‌داران فردا» با حضور 60 تن از مسئولان انجمن اسلامی مدارس استان در محل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۸۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷

حضور 60 دانش آموز همدانی در اردوی «طلایه‌داران فردا»طاهره فامیل‌خلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوی سه روزه «طلایه‌داران فردا» ویژه مسئولان انجمن اسلامی مدارس دخترانه استان همدان اظهار کرد: هدف تشکیلات و کار تشکیلاتی، تربیت نیرو، کادرسازی و آماده سازی جوانان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

وی گفت: در همین راستا اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس استان همواره به آموزش‌های مختلف در لایه‌های مختلف دانش‌آموزی در مدارس اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با بیان اینکه این اردوی سه روزه ویژه مسئولان انجمن اسلامی مدارس دخترانه استان همدان بود، افزود: در این اردو 60 نفر شرکت کردند که مخاطب اصلی مسئولان انجمن اسلامی در مدارس متوسطه دوم بود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان با حضور در این دوره سه روزه و گذراندن کلاس‌های مختلف فرهنگی- تشکیلاتی آماده فعالیت در سال تحصیلی پیش رو و قبول مسئولین انجمن اسلامی مدرسه خود شدند.

فامیل‌خلیلی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره از شهرستان‌های مختلف به اتحادیه استان همدان آمدند و در اردو حاضر شدند، با تاکید بر آموزش‌های تشکیلاتی در این دوره افزود: اساتید مختلفی از تهران و همدان مهمان ما بودند و در زمینه های مختلفی مانند علمی، مهارتی، تشکیلاتی و ... به آموزش دانش‌آموزان خواهند پرداختند.

وی با اشاره به سرفصل‌های ارائه شده در این دوره افزود: طراحی و اجرای بازی‌های تشکیلاتی، شیوه ارائه مفاهیم دینی به دانش‌آموزان انجمن اسلامی مطلوب و ... از جمله سرفصل‌هایی است که به آنها در این دوره سه روزه پرداخته شد.

معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با اشاره به اهمیت مسائل درسی دانش‌آموزان افزود: یکی از برنامه‌های ما در این اردو دعوت از مشاوران تحصیلی مطرح بوده است تا دانش‌آموزان بتوانند در این فرصت برای تقویت بنیه درسی خود نیز بهره برند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات