خبرهای داغ:
در هفته دولت؛

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای اشتران کلنگ‌زنی شد

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه مراسم کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای اشتران در هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه ملی با اعتبار 2 میلیارد ریال در سال جاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۷۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای اشتران کلنگ‌زنی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سید رسول حسینی با اشاره به آیین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی‌ها در سه روز ابتدای هفته دولت اشاره کرد و گفت: همزمان با این روزها، ساختمان دهیاری روستای ورد آورد علیا با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال و ساختمان دهیاری آرزوج نیز با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال هر دو با زیربنای 85متر مربع افتتاح و بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه مراسم کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای اشتران هم در هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه ملی در زمینی به مساحت یک هزار و 400 مترمربع با اعتبار 2 میلیارد ریال در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز و برای تکمیل آن حدود 10 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

فرماندار تویسرکان افزود: در همین هفته شاهد آیین کلنگ‌زنی پروژه ساخت واحدهای مسکونی و ایجاد زیرساخت در محل جانمایی روستای جدید برفیان بودیم.

حسینی در ادامه از افتتاح فاز اول پروژه اجرای طرح هادی روستای اکبرآباد و قاسم‌آباد با هزینه‌کرد 10 میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: در هفته دولت در سال 98 کلنگ پروژه برق‌رسانی به ناحیه صنعتی فرسفج با احداث سه کیلومتر خط 20کیلو ولت هوایی دو مداره و اعتبار10میلیارد ریال هم به زمین زده شد.

وی به افتتاح ساختمان آتش‌نشانی شهرک صنعتی آریکان با زیر بنای 240 متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 10میلیاردریال هم اشاره کرد و گفت: مخزن500متر مکعبی آب شهرک صنعتی آریکان نیز با اعتبار 8 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

فرماندار تویسرکان، آغاز عملیات اجرایی پروژه محوطه‌سازی خطی و بازگشایی بلوار55 متری ابن سینا به طول 600متر و با برآورد هزینه 121میلیارد ریال را هم جزء برنامه‌های هفته دولت در تویسرکان عنوان کرد و افزود: پروژه پیاده‌راه سازی و جداره‌سازی محله باغوار اعتبار12میلیارد ریال در محله باغوار و به صورت کف‌سازی با سنگ گرانیت گل پنبه‌ای نیز کلنگ‌زنی شد و اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

حسینی دامه داد: کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز 6 کلاسه مرحومه محتشم شرعیاتی با زیر بنای یک هزار و 200 مترمربع و با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال نیز به زمین زده شد که قرار بر آن است تا نیمی از هزینه توسط خیر و نیمی دیگر  به همت اداره کل نوسازی مدارس تأمین شود.

وی بهره برداری از پروژه جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت کمربندی کاروانسرای فرسفج و فاز نخست پروژه اجرای طرح هادی روستای برگچه هم خبر داد و گفت: برای طرح هادی روستای برگچه 4 هزار و 500میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار