خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر:

داشتن امکانات و زیرساخت بدون نیروی متخصص اثربخش نیست

فرماندار ویژه ملایر گفت: هر چه امکانات و زیرساخت داشته باشیم بدون نیروی متخصص فایده‌ای ندارد و اثربخش نیست.
کد خبر: ۹۱۷۲۰۶۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

داشتن امکانات و زیرساخت بدون نیروی متخصص اثربخش نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت‌اله ولدی در آئین افتتاح پروژه‌های بیمارستان غرضی شهرستان ملایر با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان در ملایر اظهار داشت: هر چه امکانات و زیرساخت داشته باشیم بدون نیروی متخصص فایده‌ای ندارد و اثربخش نیست.

وی افزود: ما به شدت نیازمند پزشک متخصص در حوزه رادیولوژی، جراح مغز و اعصاب، ارتوپدی، بیهوشی، نورولوژی، گوش و حلق و بینی و دندانپزشکی هستیم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به بند «ه» ماده ۷۴ قانون برنامه توسعه ششم گفت: تکلیف این کار با وزارت بهداشت و درمان است و استاندار همدان نیز پیگیر این امر بوده تا مشکل کمبود پزشک حل شود.

وی اظهار داشت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های خوبی که در این زمینه انجام شده است باید کمبود پزشک را برطرف کنیم چراکه ما در حال حاضر فقط تا ساعت اداری از این خدمات بهره‌مند هستیم و بعد از آن پزشکان در مطب خودشان هستند.

ولدی با بیان اینکه این پروژه‌ها قرار بود در هفته دولت افتتاح شود، گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته افتتاح این پروژه‌ها به این جلسه موکول شد و امیدواریم شاهد افتتاح پروژه‌‌های خوب و مهمی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان ملایر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات