خبرهای داغ:
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد:

۴۹۶ نفر دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پذیرفته شده اند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت:: ۴۹۶ نفردانشجو در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در مقاطع دستیار تخصصی- (Ph.D) -کارشناسی ارشد-دکتری پزشکی و کارشناسی پذیرفته شده اند.
کد خبر: ۹۱۷۵۸۴۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر حمید واحدی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مهر، بهار تعلیم و تربیت به همه اساتید، دانشجویان و کارکنان عزیز به ویژه دانشجویان جدید الورود که برای نخستین بار به محیط دانشگاه گام نهاده اند بیان کرد: ۴۹۶ نفردانشجو در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در مقاطع دستیار تخصصی- (Ph.D) -کارشناسی ارشد-دکتری پزشکی و کارشناسی پذیرفته شده اند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: با اشاره به پذیرفته شدن ۴۴۶ نفر دانشجوامسال در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، اظهار داشت: از این تعداد ۳۱۹ دانشجو در نیم سال نخست و ۱۲۷ نفر نیز در نیم سال دوم به تحصیل مشغول می‌شوند.
وی ضمن تشریح این آمار به تفکیک دانشکده ها، یادآور شد: دانشکده‌های پزشکی و پرستاری، مامایی هریک ۱۱۰ دانشجو، دانشکده پیراپزشکی ۱۳۸ دانشجو و دانشکده بهداشت ۸۸ دانشجوی جدید خواهند داشت.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه امسال برای نخستین باررشته فناوری اطلاعات سلامت در مقطع کارشناسی در این دانشگاه راه اندازی شده، افزود: از سوی دیگر پذیرش دانشجوی مامایی درنیم سال دوم و نیز کاردانی فوریت‌های پزشکی از دفترچه انتخاب رشته کنکور حذف شده است.
واحدی اضافه کرد: همچنین ۳۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های نانوفناوری پزشکی، زیست فناوری پزشکی، پرستاری مراقبت‌های ویژه، پرستاری سالمندی، مشاوره در مامایی و اپیدمیولوژی و ۹ نفر در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های بهداشت باروری، مطالعات اعتیاد و مهندسی بافت و ۵ نفر در مقطع دستیار تخصصی در رشته‌های بیماری‌های داخلی و طب اورژانس پذیرفته شدند
ارسال نظرات
پر بیننده ها