مادر شهيدان كاظمي زاده شيخ شبانی:

مراقب ضد انقلابها باشيد

مادر شهيدان سيد اسماعيل و سيد عباس كاظمی زاده شيخ شبانی گفت: نگذاريد منافقين و ضدانقلابها در كشور مسئوليت بگيرند.
کد خبر: ۹۱۷۸۰۱۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

 به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري، همزمان با هفته دفاع مقدس، امام جمعه ، جانشين ناحيه مقاومت بسيج، و رئيس بنياد شهيد شهرستان بن با تعدادي از خانواده هاي شهدا از جمله خانواده شهيدان كاظمي زاده ديدار كردند.

مادر شهيدان سيد اسماعيل و سيد كاظمي ضمن تشكر از زحمات مسئولين صديق و خادمين به نظام مقدس جمهوري اسلامي اظهار داشت: ما فرزندان خود را در راه اسلام فدا كرديم و بر داغشان صبوري مي كنيم و هيچ چيزي هم از كسي طلب نكرده ايم و تنها خواسته ما اين است كه مراقب منافقين و ضد انقلابها باشيد كه در صف مسئولين رسوخ نكنند و تيشه به ريشه انقلاب نزنند.

امام جمعه بن نيز در اين ديدار ضمن آرزوي صحت و سلامت براي پدران و مادران شهدا، گفت: همه ما بايد توجه داشته باشيم كه زندگي امنيت و انقلابمان مرهون خون شهداست و اين انقلاب با جانفشاني ها و ايثارگريهاي زيادي به دست ما رسيده است بنابراين بايد تا مي توانيم در راستاي اهداف انقلاب اسلامي حركت كنيم و از آن پاسداري نماييم.

حجت الاسلام و المسلمين ميرافضلي افزود: بركتي در وجود پدران و مادران شهدا وجود دارد كه در هيچ جاي ديگر پيدا نمي شود و وقتي انسان به ديدار خانواده شهدا و مخصوصا پدران و مادران شهدا مي رود نور ايد و معنويت در دل او زنده مي شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار