خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان خبر داد

اجرای طرح «حاتم» به‌همت بسیج کارگری همدان در هفته دفاع مقدس

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با اشاره به اجرای طرح «حاتم» در هفته دفاع مقدس گفت: هدف اصلی این طرح معرفی توانمندی‌های صنعتی و تولیدی استان به مردم است و اینکه ذائقه مردم را برای مصرف کالای ایرانی تغییر دهد.
کد خبر: ۹۱۷۸۷۳۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

اجرای طرح «حاتم» به‌همت بسیج کارگری استان همدان در هفته دفاع مقدسسرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اجرای طرح «حاتم» در ایام دفاع مقدس اظهار داشت: این طرح در راستای حمایت از تولید ملی با هدف رونق تولید و کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی طی هفته دفاع  مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف اصلی طرح «حاتم» معرفی توانمندی‌های صنعتی و تولیدی استان به مردم بوده و اینکه ذائقه مردم را برای مصرف کالای ایرانی تغییر دهد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف بزرگ سه روش داریم، گفت: اولین روش در راستای حمایت از تولید ملی و فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ایرانی بازدید دانش‌‌آموزان، نخبگان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم از واحدهای تولیدی است که بتوانند با توانمندی‌های واحدهای تولیدی در سطح استان آشنا شوند.

وی ادامه داد: دومین روش برنامه طرح «حاتم»، حضور تولیدکنندگان در مساجد، مدارس و تریبون‌های نمازجمعه در طول هفته دفاع مقدس است که با معرفی خود و مطرح کردن مشکلاتشان بتوانند از حمایت عامه مردم استفاده کنند.

برات‌زاده یادآور شد: سومین روش برنامه «حاتم»، برگزاری نمایشگاه با هدف معرفی کالای ایرانی در سطح مدارس، نمایشگاه‌ها و معابر عمومی برای مردم است.

وی تصریح کرد: برگزاری گروه‌های جهادی تخصصی یکی دیگر از اقدامات بسیج کارگری است که از ظرفیت واحدهای تولیدی بزرگ برای کمک به دیگر اقشار مردم استفاده می‌کند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با بیان اینکه این اقدام مهم سازمان بسیج که برکات بسیاری داشته است، گفت: در راستای کمک به رفع موانع تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی، جلساتی را به نام «جلسه اخوت» با حضور مدیران شهرستان و مدیران واحدهای تولیدی برگزار می‌کنیم و در این جلسات مشکلات واحدهای تولیدی حل شده و مجموعه تولیدی با رونق بیشتری مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار