درهمایش رزمندگان شهرستان بن عنوان شد:

امنیت واقتدار كشور مديون ايثار شهداست

يادگار هشت سال دفاع مقدس در جمع رزمندگان شهرستان بن، امنيت و اقتدار امروز كشور را مديون ايثار شهدا و رزمندگان در 8سال دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۹۱۸۰۵۶۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري، حاج محمد كياني در همايش رزمندگان شهرستان بن در امامزاده سيدبهالدين شيخ شبان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا، گفت: اين همايش ها و برنامه ها فرصتي است تا تلنگري به خودمان بزنيم و ببينيم كه بعد از شهدا چه كرده ايم و الان در كدام جبهه قرار داريم و وظيفه ما در جنگ امروز چيست و اينكه تصميم بگيريم همانند همان دوران طلايي محكم و مقتدر پاي ولايت بايستيم.

همرزم و همسنگر شهدا اظهار داشت: رزمندگان و همسنگران شهدا وظيفه سنگيني دارند و بايد ناگفته هاي جنگ تحميلي و هشت سال دفاع مقدس را براي نسل جديد تبيين كنند تا نسل امروز با علل حمله صدام بعثي به ايران آشنا شوند و از تجربه هاي مديريت جهادي و انقلابي آن دوران بهره مند گردند تا بتوانند در جنگ نابرابر فرهنگي و اقتصادي امروز بر دشمنان پيروز شوند.

وي اد امه داد: در ابتداي جنگ فرماندهي بر عهده ليبرالها بود و به همين خاطر نه تنها ما نتوانستيم سرزمينهاي اشغال شده را آزاد كنيم بلكه برخي موارد از خاك ما نيز اشغال شد ولي وقتي مديريت جنگ به دست نيروهاي انقلابي افتاد، اين نيروها با تكيه بر فرهنگ عاشورا توانستند صحنه جنگ را عوض گنند و با سلسله عملياتهاي برق آسا دشمن را از خاك ميهن عقب برانند و به دشمن را تعقيب كرده و درس فراموش نشدني به او بدهند.

يادگار هشت سال دفاع مقدس تاكيد كرد: ما در جنگ به حضرت عباس اقتدا كرديم و همانگونه كه قمر منير بني هاشم امان نامه دشمن را رد كرد و دست رد به سينه دشمن زد ما نيز تا آخرين نفس با استكبار جهاني جنگيديم و خواهيم جنگيد و نخواهيم گذاشت افرادي كه در زمان جنگ از ترس جانشان به خارج فرار كرده بودند امروز به دنبال پذيرش امان نامه دشمن باشند و اذهان مردم را منحرف كنند.

حاج محمد كياني تصريح كرد: خوشبختانه دفاع مقدس الگوي نمونه اي براي ملتهاي آزادي خواه جهان شده است و محور مقاومت امروز با مشت پولادين مقابل استكبار جهاني ايستاده و گروههاي مختلف مقاومت در سر تا سر جهان اسلام گوش به فرمان ولايت آماده نبرد همه جانبه با استكبار جهاني هستند و همين موضوع لرزه بر اندام دشمنان انداخته و آنان را سرافكنده و مايوس نموده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار