خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: عزت و سربلندی امروز را مرهون فداکاری و مقاومت مردم در گذشته و حال هستیم.
کد خبر: ۹۱۸۰۵۹۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

عزت و سربلندی امروز را مرهون فداکاری و مقاومت مردم هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مصطفی رستمی در گردهمایی بسیج جامعه زنان در نهاوند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس نقش زنان نقشی مهم و به فرموده رهبر معظم انقلاب نقشی بی‌بدیل بود.

وی افزود: ما در زمان جنگ تحمیلی بیش از ۶ هزار شهیده‌ زن تقدیم انقلاب کردیم که از این تعداد ۵۰۰ نفر آنها به عنوان رزمنده دوشادوش برادران خود جنگیدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس عدم ترس در مقابل دشمن بود و ما به این نتیجه رسیدیم که همواره باید در مقابل دشمنان و متجاوزان مقاومت کنیم.

وی ابراز داشت: مردم ما در زمان دفاع مقدس با وجود تمام مشکلات ایستادند و به رهبری و نظام اعتماد کردند، به همین دلیل حضرت امام (ره) فرمود مردم زمان ما از مردم زمان پیامبر اکرم(ص) برتر هستند.

رستمی با بیان اینکه یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس تقویت توان تولید نظامی و دفاعی کشور است، گفت: به برکت خون شهدا و دفاع مقدس به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم با موشک‌های بومی و ساخت داخل فاصله‌های چند هزار کیلومتری را هدف قرار دهیم.

وی تأکید کرد: امروز به جایی رسیده‌ایم که قوی‌ترین پهباد رادارگریز آمریکا را هدف قرار داده و منهدم می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی امروز را مرهون فداکاری و مقاومت مردم در گذشته و حال هستیم.

وی اضافه کرد: به برکت انقلاب هسته‌های مقاومت در نقاط مختلف فعال شده‌اند و ما شاهد صدور و نفوذ انقلاب اسلامی به مناطق و کشور های مختلف هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات