خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

هنوز واقعیت های دفاع مقدس و ابعاد ارزش‌هایش ناشناخته‌ است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: با وجود همه تلاش‌ها و کارها هنوز دوران دفاع مقدس و واقعیت‌ها و ابعاد ارزش‌هایش ناشناخته‌ مانده است.
کد خبر: ۹۱۸۰۹۸۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

هنوز دوران دفاع مقدس و واقعیت‌ها و ابعاد ارزش‌هایش ناشناخته‌ استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در جمع پیشکسوتان، کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به تشریح اهمیت و ارزش‌های دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: با وجود همه تلاش‌ها و کارها هنوز دوران دفاع مقدس و واقعیت‌ها و ابعاد ارزش‌هایش ناشناخته‌ مانده است.

وی بیان کرد: دوران دفاع مقدس را باید از دریچه گفتمان دفاع و مقاومت شناخت و باید فلسفه دفاع و ایستادگی را به جوانان و نسل آینده آموخت و ترویج داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: با حفظ این ارزش‌ها و گفتمان است که حیات و عزت و استقلال و غرور ملی ایران محفوظ خواهد ماند.

وی به تبیین ریشه‌ها و زمینه‌های پیدایش جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: نقشه استکبار و استعمار این بود که ایران نیز همچون سایر کشورهای منطقه تحت استعمار و منفعت طلبی کشورهای متخاصم در بیاید اما تدبیر امام(ره) و همراهی ملت ایران نقشه‌ها را برآب کرد.

سردار ظفری با اشاره به اهمیت و جایگاه سپاه استان همدان  و لشکر انصارالحسین(ع) گفت: مادر همه تحولات و موفقیت‌های سپاه و ارزش‌های انقلابی در غرب کشور لشکر32 انصارالحسین(ع) است.

وی نقش لشکر انصارالحسین(ع) را در مأموریت‌های دوران جنگ و پس از آن مهم ارزیابی کرد و افزود: در همه این مأموریت‌ها لشکر و تیپ انصارالحسین(ع) قهرمان و پیروز بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان را پرورشگاه انسان‌های بزرگ و سرمایه‌ای عظیم برای سپاه و انقلاب دانست و اظهار داشت: این یگان شناسنامه کامل مقامت و حماسه استان همدان است.

وی افزود: خدمت در تیپ انصارالحسین(ع) لیاقت و معرفت می‌خواهد که خدای متعال به شما رزمندگان عطا کرده است و این سرمایه و معرفت باید محفوظ بماند.

در این برنامه همچنین از سال‌ها تلاش و مجاهدت چند تن از پیشکسوتان تیپ انصارالحسین(ع) تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات