خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اجرای حدود ۷۷۸ طرح موضوعی در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: ۴۹۶ طرح از این طرح‌ها در حوزه جمع‌آوری معتادان و ۲۵۲ طرح در جاده‌های مواصلاتی استان عملیاتی شده است.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۱۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸

اجرای ۷۷۸ طرح موضوعی حوزه مبارزه با مواد مخدر در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ هادی قزوینه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: از جمله اقدامات کمیته مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر استان این است که در هر ماه ۶ جلسه تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای کمیته حضور فعال در جلسات دارند، گفت: طی این جلسات ۳۴ مصوبه داشتیم که ۲۹ مورد آن اجرایی شده و پنج مورد آن در حال اجرا است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان عنوان کرد: تعامل خوبی در حوزه مقابله با مواد مخدر در استان وجود دارد که هیچ در بسته‌ای در این حوزه وجرد ندارد و نکته حائز اهمیت همکاری ادارات و سمن‌ها با ستاد مبارزه است و همه فعالیت‌های خوبی دارند.

وی با اشاره به اجرای حدود ۷۷۸ طرح موضوعی در حوزه مبارزه با مواد مخدر ابراز داشت: ۴۹۶ طرح از این طرح‌ها در حوزه جمع‌آوری معتادان و ۲۵۲ طرح در جاده‌های مواصلاتی استان عملیاتی شده است.

قزوینه ابراز داشت: تمام عملیات‌هایی که در حوزه انتظامی و اطلاعاتی انجام شده ۶ هزار و ۶۹۲ عملیات بوده است که ۱۹ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۲۲ عملیات مشترک فرا استانی انجام دادیم، ادامه داد: ۴۸ باند مواد مخدر کشف و ۲هزار و ۸۸۸  نفر قاچاقچی دستگیر شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان افزود: بیشترین کشفیات تریاک با یک هزار و ۳۰۰  کیلوگرم، بعد از آن هروئین حدود ۱۰۱ کیلوگرم و شیشه ۳۵ کیلوگرم بوده است و گل به عنوان یکی از تهدیدات جدی در حوزه عرضه و تقاضا متأسفانه خیلی جای خود را باز می‌کند که جای تأمل دارد.

وی گفت: ۵۰۰ کلاس آگاه سازی، نمایشگاه، کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد برگزار شده که محوریت و جامعه هدف ما مدارس و دانشگاه‌ها بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات