ساکنان شهرک فضیلت بوشهر از مشکلاتی می‌گویند که چندین سال است برای پیگیری آن‌ها تلاش می‌کنند، اما هنوز به نتیجه نرسیده‌اند.
کد خبر: ۹۱۸۵۶۱۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، شهرک مسکونی فضیلت در مرکز بوشهر قرار دارد.

این شهرک متعلق به نیروی دریایی ارتش بوده و سال ۸۸ واحد‌های آن به مردم واگذار شده است.

یکی از ساکنان این شهرک می‌گوید: اوایل که خانه‌ها واگذار شد مردم می‌توانستند سند بگیرند، اما اکنون چند سال است که نقل و انتقال سند با مشکل رو به رو شده و سند‌هایی که دست مردم است قولنامه‌ای هستند.

او با اشاره به مشکلات متعدد شهرک فضیلت اشاره می‌کند: خانه‌های این شهرک دو طبقه دارند و الان خانه‌ها به مردم واگذار شده، اما جالب است که طبق سند راه پله خانه‌ها در اختیار بانک مسکن است و پارکینگ شهرک نیز در اختیار نیروی دریایی است!

این ساکن شهرک فضیلت خاکی بودن معابر این شهرک را یکی دیگر از مشکلات می‌داند که هنگام بارندگی ساکنان این شهرک را به دردسر می‌اندازد.

او که دو سال است در شهرک فضیلت زندگی می‌کند، می‌گوید: شهرداری اعلام کرده، چون شهرک به شهرداری واگذار نشده نمی‌تواند آنجا را آسفالت کند یا به مردم خدمات بدهد.

به گفته این شهروند بوشهری، ساکنان شهرک زباله‌ها را در سطل‌هایی که بیرون شهرک است می‌گذارند، زیرا خودرو شهرداری برای جمع آوری زباله به داخل شهرک نمی‌رود.

او نبود متولی را باعث مشکلاتی مانند ساخت و ساز غیرمجاز می‌داند و می‌گوید برخی از فرصت استفاده کرده و در زمین شهرک مغازه ساخته‌اند و کسی هم نمی‌تواند جلو آن‌ها را بگیرد.

این شهروند با اشاره به اینکه ۴۰۰ خانوار ساکن شهرک فضیلت هستند، بیان می‌کند بار‌ها مشکلات این شهرک با مسئولان در میان گذاشته شده، اما هنوز راه به جایی نبرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات