معاون عملیات نیروی زمینی ارتش:

مقتدرانه در دفاع از مردم و مرزهای میهن ایستاده‌ایم

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در دفاع از مردم و مرزهای میهن مقتدرانه ایستاده‌ایم، گفت: ظرفیت‌های نیروهای مسلح بالا است و ایران اسلامی امروز مملو از جوانان مومنی است که برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام سر از پا نمی‌شناسند و مصداق آن شهدای مدافع حرم است.
کد خبر: ۹۱۸۶۵۳۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸

مقتدرانه در دفاع از مردم و مرزهای میهن ایستاده‌ایمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، امیر سرتیپ دوم کیومرث شرفی در یادواره 9 شهید خلبان و 284 شهید والامقام ارتش شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ایران امروز دارای امن‌ترین مرزهای زمینی، دریای و هوایی است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مقتدرانه از مرزهای کشور دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هواپیما از آسمان ایران رد می‌شود، افزود: نیروی هوایی به شدت آسمان ایران را رصد می‌کند.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هر آنچه داریم از سرور و سالار شهیدان است، ادامه داد: درس ایثار، شهادت و از خودگذشتگی سیدالشهدا(ع) به رزمندگان و شهدای ما رسیده است و آنها در نبرد با دشمن از عاشورا درس گرفتند.

وی بیان کرد: شهدا به ما آموختند که در مقابل دشمن سر خم فرود نیاوریم و به تاسی از شهدا امروز رزمندگان و جوانان مومن و انقلابی ما در رکاب رهبر معظم انقلاب در مقابل زورگویان ایستاده‌اند.

امیر سرتیپ دوم شرفی با بیان اینکه دشمنان که روزی بر ما می‌تاختند، امروز به التماس افتاده‌اند، گفت: پس از پیروزی انقلاب استکبار دشمنی خود را با ما آغاز کرد و از هیچ دسیسه‌ای فروگذار نکرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی قافله ضد انقلاب، ترورها، قائله کردستان، جنگ تحمیلی هشت ساله و تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: دشمن در تمامی این توطئه‌ها شکست خورد و راه به جایی نبرد.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به موفقیت رزمندگان اسلام در چهار عملیات سرنوشت‌ساز فتح المبین، بیت‌المقدس، ثامن‌الائمه و طریق‌القدس و درهم شکستن رژیم بعثی عراق بیان کرد: امروز نیز بسیج، سپاه و ارتش در کنار هم ایستاده‌اند و در مقابل دشمنان صف‌آرایی کرده‌اند.

وی پیروی از اسلام، ولایت فقیه و جانفشانی جوانان را سه عامل مهم در موفقیت رزمندگان اسلام عنوان کرد و افزود: جوانان مومن و انقلابی هم اکنون افتخار و عزت نظام هستند و امروز کسی منکر اقتدار نظامی ایران نیست.

امیر سرتیپ دوم شرفی اقتدار رزمندگان و نظام جمهوری اسلامی را به برکت درس گرفتن از خون شهدا دانست و ادامه داد: اگر مطیع امر رهبر معظم انقلاب باشیم، در پیچ‌های خطرناکی که دشمن تدارک دیده است، همانند گذشته با موفقیت عبور خواهیم کرد.

وی همچنین برخورداری از ولی امر مسلمین، مردمی بودن و خطرپذیری را سه ویژگی‌های مهم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست که دنیا از آن تهی است و شهدا و رزمندگان ما بدون هیچ ترسی مقابل دشمن ایستادند.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: اگر لحظه‌ای دشمن دست از پا خطا کند و بخواهد به حریم جمهوری اسلامی ایران دست درازی کند، ضربه هولناکی خواهد خورد.

وی گفت: شاید دشمن شروع کننده باشد، اما هیچگاه تمام کننده جنگ نخواهد بود.

امیر سرتیپ دوم شرفی با بیان اینکه امروز ارتش، سپاه و بسیج یک لشگر الهی است، اظهار داشت: دشمن این را باید بداند که رزمندگان و جوانان ما تحت فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و توانمندی و ظرفیت‌هایی بالایی در مواجهه با دشمنان دارند.

وی تاکید کرد: بر همه ما واجب است که با بصیرت چراغ راه در پیچ‌های خطرناکی باشیم که دشمن تدارک دیده و در هر شرایطی دشمن را بشناسیم.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب با توانمندی و اقتدار پیش رفتیم و امروز نیز با قدرت پیش می‌رویم و فرزندان این مرز و بوم در نیروهای مسلح هر آنچه برای دفاع از نظام و انقلاب لازم باشد، خودشان می‌سازند.

وی به ساخت هواپیمای جت آزمایشی «یاسین» توسط جوانان برومند ایران اشاره و بیان کرد: ایران امروز در اوج آمادگی رزمی و دفاعی است.

امیر سرتیپ دوم شرفی با بیان اینکه در دفاع از مردم و مرزهای میهن مقتدرانه ایستاده‌ایم، گفت: ظرفیت‌های نیروهای مسلح بالا است و ایران اسلامی امروز مملو از جوانان مومنی است که برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام سر از پا نمی‌شناسند و مصداق آن شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در روانه کردن داعش به مرزهای ایران و مجاهدت رزمندگان در جبهه مقاومت، از دست اندرکاران برگزاری یادواره ۹ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش شهرستان ملایر تقدیر کرد و افزود: همرزم بودن با این شهدا و حضور در جمع خانواده‌های معظم آنان برای ما افتخار بزرگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار