خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه 13 آبان ماه پایه‌گذار شکست استکبار در ایران و جهان شد، گفت: شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در مقاطع مختلف انقلاب این پیام را به ما داده‌اند که هر کس در راه خدا قدم بردارد و با خدا معامله کند هرگز شکست نخورده و رستگار است.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۶۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

13 آبان ماه پایه‌گذار شکست استکبار در ایران و جهان شدحجت‌الاسلام سیدحسین غفاری‌ستار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج رزن ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: 13 آبان ماه روز تسخیر لانه جاسوسی در تهران که باعث شکست هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه و جهان شد نشأت گرفته از سرچشمه زلال رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) بود.

وی با بیان اینکه 13 آبان ماه پایه‌گذار شکست استکبار در ایران و جهان شد، افزود: شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در مقاطع مختلف انقلاب این پیام را به ما داده‌اند که هر کس در راه خدا قدم بردارد و با خدا معامله کند هرگز شکست نخورده و رستگار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن ابراز داشت: در زمانی که آمریکا خود با تمام نیرو و ادوات داخل کشور ما بود هیچ غلطی نتوانست بکند و با همت و تلاش ویژه جوانان و دانش‌آموزان مجبور به ترک کشور شدند.

وی ادامه داد: با مقایسه قدرت استکبار جهانی و انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران در آن زمان و حال حاضر می‌توان با توان و قدرت، فرموده امام خمینی(ره) را بارها برای آمریکا و استکبار جهانی تکرار کرد که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و این پیام 13 آبان ماه به استکبار جهانی است که مردم ایران هیچ ترسی از شما نداشته و از شماها بیزار است.

غفاری‌ستار تصریح کرد: مسئولین، جوانان و دانش‌آموزان ما باید با شاخص و الگو قرار دادن گام دوم انقلاب که رهبری فرزانه آن را برای کشور تبیین کرده‌اند، در همه زمینه‌ها دشمن را شکست داده و مأیوس کنند تا آینده‌ای روشن برای کشور با همت جوانان متصور شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات