خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری گفت: یکی از شاکله‌ها و شاخصه‌های مهم سپاه معنویت است که بدون آن هر نهاد انقلابی بی‌هویت می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۸۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

بدون معنویت هر نهاد انقلابی بی‌هویت می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان به همراه معاونت‌های نمایندگی ولی فقیه از سپاه ناحیه ملایر بازدید و سرکشی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این برنامه که با حضور مسئولین نمایندگی ولی فقیه در نواحی مقاومت بسیج برگزار شد،  با تبریک میلاد سراسر سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) در حدیث مبارکی می‌فرمایند من از سه چیز در مورد امتم می‌ترسم، گمراهی پس از معرفت، فتنه‌های گمراه کننده و پیروی از شهوت شکم و فرج.

حجت الاسلام حسین علیی با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با فرمانده معظم کل قوا افزود: در این دیدار مقام عظمای ولایت فرماندهان سپاه را به هشت نکته مهم رهنمون کردند که مهمترین آن معنویت و معنویت افزایی است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری ادامه داد: یکی از شاکله‌ها و شاخصه‌های مهم سپاه همین معنویت است که بدون آن هر نهاد انقلابی بی‌هویت می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: از آنجا که تبعیت از فرمایشات ولایت و ولایت محوری مهمترین وظیفه دینی هر فرد مسلمان و به طریق اولی وظیفه پاسداران محسوب می‌شود ما باید با تمسک به فرمایش رهبری به امورات معنوی و تربیت دینی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تبعیت جامعه از ولایت باعث رفع مشکلات می‌شود و جامعه را به سر منزل مقصود می‌رساند و عدم تبعیت از ولایت باعث گمراهی و ظلالت می‌شود.

علیی با بیان اینکه رویکرد سپاه یک رویکرد جهادی برای خدمت به مردم است، یادآور شد: سپاه به دنبال محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و کم بهره است؛ البته این رویکرد و هدف سپاه  برگرفته از فرمایش رهبری برای خدمات رسانی به مناطق محروم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات