خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه با تقویت تیم‌های بازرسی و تمهیدات انجام شده در بازار اسدآباد مشکل خاصی نداریم، گفت: اگر افزایش قیمت توسط محدود افراد سودجو مشاهده شود توسط عوامل تعزیرات برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۸۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

مشکل خاصی در بازار اسدآباد نداریممجید درویشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: با تشدید نظارت بر بازار پس از سهمیه‌بندی بنزین، افزایش قیمت اجناس، کالاهای ضروری و سایر خدمات تحت نظارت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: فردای سهمیه‌بندی بنزین که روز جمعه بود بلافاصله ستاد تنظیم بازار اسدآباد تشکیل و دستورات لازم برای کنترل قیمت‌ها به مسئولین مربوطه ابلاغ شد.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه تاکسی‌ها، آژانس‌ها و سایر خودروهای خدماتی دارای سهمیه مشخص سوخت هستند، افزود: افزایش قیمت در این صنف پذیرفتنی نیست و همشهریان در صورت مشاهده تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ یا مسئولین تعزیرات اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه با تقویت تیم‌های بازرسی و تمهیدات انجام شده در بازار اسدآباد مشکل خاصی نداریم، عنوان کرد: با توجه به شناختی که از کسبه متدین شهر سراغ دارم افزایش قیمتی پیش نخواهد آمد اما با نظارت تیم‌های گشت و بازرسی در سطح بازار اگر افزایش قیمت توسط محدود افراد سودجو مشاهده شود توسط عوامل تعزیرات برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

درویشی عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری و زحمات عوامل اجرایی و همکاران شرکت نفت، پایانه CNG بکایی که دچار مشکل شده بود روز یکشنبه راه‎اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ابراز داشت: پایانه CNG شهرداری نیز روز دوشنبه در مدار سوختگیری خودروها قرار گرفت و آماده ارائه خدمت به همشهریان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات