خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: ۱۲ تیم بهداشتی و درمانی با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای و ارائه ویزیت رایگان طی هفته بسیج به روستاهای شهرستان اعزام و خدمات مختلف بهداشتی ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۰۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲

اعزام ۱۲ تیم بهداشتی و درمانی طی هفته بسیج به مناطق محروم کبودراهنگبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، محمود بداغی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با اشاره به نامگذاری اولین روز هفته بسیج با نام «بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت» اظهار کرد: صبح پنج شنبه مصادف با اولین روز از هفته بسیج، فضاسازی و تزئین مساجد و پایگاه‌های بسیج و دیدار نخبگان بسیجی با امام جمعه و فرماندار شهرستان، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و افتتاح پایگاه مقاومت روستای مسجدین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های روز دوم افزود: روز دوم این هفته با شعار «بسیج، اخلاق و معنویت» با شرکت حلقات صالحین در نماز جمعه با عنوان میقات صالحین، سخنرانی قبل از خطبه‌های فرمانده سپاه شهرستان، برگزاری میز خدمت مسئولین ادارات، آغاز مسابقات فوتسال جام بسیج، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و برپایی ایستگاه‌های سلامت برای ارائه خدمات پزشکی در روستاهای کم برخوردار برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جامعه به تشریح فعالیت ‌های بسیج در روز سوم پرداخت و گفت: با توجه به لزوم ورود افراد با بنیه، متخصص و انقلابی در فضای مجازی روز سوم با شعار «بسیج، علم و فناوری» و اجرای دوره‌های تخصصی فضای مجازی در سطح مدارس این شهرستان پیگیری و بیش از ۲ هزار دانش‌آموز در عرصه‌های مختلف فضای مجازی آموزش خواهند دید.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های روز سوم اضافه کرد: افتتاح مهد قرآنی، یادواره شهدای دانش‌آموزی، همایش دختران آفتاب و نشست تحکیم بنیان خانواده از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در روز سوم است.

بداغی در خصوص روز چهارم هفته بسیج و برنامه‌های محوری این روز بیان کرد: روز چهارم هفته بسیج با شعار «سبک زندگی اسلامی – ایرانی» با برگزاری نشست‌های هیئت‌های اندیشه ورز، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی و پیاده‌روی خانوادگی در شهر شیرین‎سو همراه است.

وی بصیرت و فرهنگ را لازمه هر جامعه اسلامی دانست و عنوان کرد: روز پنجم هفته بسیج با توجه به لزوم بصیرت در سطح جوامع اسلامی با شعار «بسیج، فرهنگ و بصیرت» و اجرای برنامه‌های متعددی از قبیل نشست‌های بصیرتی گام دوم انقلاب، مسابقات بومی محلی، واکسیناسیون طیور توسط گروه‌های جهادی و بازدید و افتتاح ۲۵ واحد مسکونی آسیب دیده در سیل و بارندگی است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی این شهرستان افزود: بسیج سازندگی امسال با اعزام ۳ هزار نفر از بسیجیان در قالب اردوهای جهادی و با هدف استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور، کمک به دولت در خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و سازندگی با اولویت در روستاهای کم برخوردار طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی و بهینه‌سازی اوقات فراغت برای تقویت انگیزه کار و تلاش در جامعه برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهداف گروه‌های جهادی اضافه کرد:۱۲ تیم بهداشتی و درمانی با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای و ارائه ویزیت رایگان به روستاهای شهرستان اعزام و با شعار «بسیج، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی» خدمات مختلف بهداشتی ارائه می‌کنند.

بداغی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج امسال را نمایش اقتدار دفاعی رزمندگان و سربازان این شهرستان دانست و گفت: شعار محوری هفته بسیج در پنجم آذر «بسیج، دفاع و امنیت» است که رزمندگان و بسیجیان سلحشور در این شهرستان با تجمع بزرگ در مسجد جامع شهر بار دیگر اقتدار وامنیت دفاعی نیروهای نظامی و مردمی کشور را به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به برنامه‌های روز هفتم خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا و افتتاح سالن ورزشی دهستان قهورد و نشست‌های سیاسی و گردهمایی رزمندگان و نشست‌های روشنگری با شعار «اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت‌رسانی» از برنامه‌های شاخص در روز پایانی هفته بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات