خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج به مناسبت چهلمین سال تأسیس بسیج است و افتتاح آن در روز شنبه 2 آذر ماه با حضور مقامات ارشد استانی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۸۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

نمایشگاه دستاوردهای بسیج در همدان افتتاح می‌شودعلی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در سطح استان با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج به مناسبت چهلمین سال تأسیس بسیج است که روز شنبه 2 آذر ماه ساعت 11 صبح با حضور مقامات ارشد استانی افتتاح می‌شود.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: این نمایشگاه از 2 الی 7 آذر ماه طی هفته بسیج در تالار قرآن همدان واقع در بلوار ارم همدان آغاز به‌کار می‌کند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در ایام هفته بسیج همه روزه از ساعت 9 الی 12 صبح و 16 الی 20 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

کریم‌پور با بیان اینکه در این نمایشگاه تمام اقشار بسیج اقدام به برپایی غرفه و نمایش اقدامات و دستاوردهای خود کرده‌اند، گفت: آموزش تیراندازی، عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، معرفی فناوری‌های بسیج، غرفه کودکان و نوجوانان و... بخشی از این غرفه‌ها را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز از قبیل برق، گاز و... غرفه‌هایی در این نمایشگاه دارند و اقدام به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات