خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

امروز بسیج و تفکر بسیجی در تمام عرصه‌های زندگی گسترده است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز بسیج و تفکر بسیجی در تمامی عرصه‌های زندگی گسترده است.
کد خبر: ۹۱۹۲۱۳۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

امروز بسیج و تفکر بسیجی در تمام عرصه‌های زندگی گسترده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ سیدجواد حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: بسیج در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب در مقابل توطئه‌های دشمنان سینه سپر کرده و امروز نیز این شجره طیبه از هیچ تلاشی برای حفظ امنیت و اقتدار کشور دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بسیج مولود انقلاب است که از ابتدای ولادتش وارد میدان بزرگ نبرد شده و این آزمایش بزرگی برای بسیج بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه بسیجیان با دست خالی معجزه‌هایی همچون فتح المبین و بیت المقدس را در مقابل چشمان بهت زده دنیا رقم زدند، افزود: امروز بسیج و تفکر بسیجی در تمامی عرصه‌های زندگی گسترده است.

وی ادامه داد: امروز در فناوری هسته‌ای، ساخت طرح‌های عظیم ستاره خلیج فارس، ساقط کردن بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین پهپاد جهاد و هزاران اقدامات بزرگ در کشور به دست توانمند بسیجیان شکل گرفته است.

سرهنگ حسینی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج و اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه همزمان با این هفته در ملایر بیان کرد: برای نخستین بار بسیجیان هنرمند این شهرستان همزمان با پنج آذر روز بسیج مستضعفان در رزمایش شکوه، اقتدار و عظمت نمایش «عاشورا تا ظهور» را اجرا می‌کنند.

وی دیدار با امام جمعه ملایر، برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه‌های مشاوره اجتماعی و حقوقی، پاسخ به شبهه‌های دینی، برپایی نمایشگاه کتاب و میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه، تجلیل از فرماندهان پاسگاه‌های مقاومت و فرماندهان پیشکسوت و یادواره شهدای زن را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر همچنین به فعالیت گروه‌های جهادی بسیجی اشاره و عنوان کرد: ۱۶۶ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف سازندگی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در این شهرستان فعالیت دارند.

وی جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در قالب ۱۴ کاروان به استان‌های سیل‌زده شمال کشور، خوزستان و لرستان، اعزام پنج گروه جهادی به مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده کرمانشاه، اعزام ۵۰ گروه در قالب طرح جهاد همبستگی برای مرمت و ساخت منازل مددجویان آسیب‌دیده از سیل، تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان را از جمله فعالیت‌های بسیج برشمرد.

حسینی افزود: علاوه بر این گروه‌های جهادی بسیح در اجرای طرح‌های آبرسانی، مرمت گلزار شهدا، ساخت خانه های عالم، لایروبی قنوات، ترمیم منازل محرومان و کمک‌های پزشکی مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات