نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

ولایت فقیه خنثی کننده فتنه‌های دشمنان است /مسببان حوادث اخیر باید پاسخگوی مردم باشند

حجت الاسلام غلامی با اعتراض به برخی داخلی‌ها که در بیانیه‌ای از آشوبگران و اشرار حمایت کرده بودند، گفت:‌آیا آتش زدن اموال عمومی، آتش زدن قران و مسجد اعتراض مدنی است که این عده میگفتند این آشوبگری‌ها اعتراضات مدنی است؟
کد خبر: ۹۱۹۲۴۰۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا درهمایش بصیرتی که در سالن هلال احمربابل برگزارشد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج به تیین حوادث اخیر کشور پرداخت و گفت: یک بار دیگر دشمن قسم خورده اسلام، انقلاب و نظام اسلامی تمام تلاشش را کرد تا به هدف خود که براندازی بود، دست پیدا کند، اما نتوانست.

*اعتراف دشمن در برپایی فتنه جدید در ایران

حجت الاسلام غلامی با اعتراض به برخی داخلی‌ها که در بیانیه‌ای از آشوبگران و اشرار حمایت کرده بودند، گفت:‌آیا آتش زدن اموال عمومی، آتش زدن قران و مسجد اعتراض مدنی است که این عده می‌گفتند این آشوبگری‌ها اعتراضات مدنی است؟

به گفته این مقام مسئول، با توجه به اسناد و اعترافان دشمن که گفت: سه سال برای فتنه اخیر برنامه ریزی کرده بود. اشراری که در این حادثه دستگیر شدند در فتنه ۸۸ و ۹۶ هم پرونده خرابکاری داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه مردم ایران جانشان را برای قرآن و مسجد و دین شان میدهند، افزود:‌وقتی به مقدسات مردم که برای آن شهید دادند، بی حرمتی شد، مردم جلوی این‌ها ایستادند و صفشان را جدا کردند.

*مسببان حوادث اخیرباید پاسخگوی مردم باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه با تصریح براینکه سیاسیونی که با بی تدبیری مسبب این وضع شدند باید پاسخگو باشند، ادامه داد:‌رهبر معظم انقلاب خود را برای حفظ نظام هزینه کرد چرا که بفرمود: ه امام راحل حفظ نظام از اوجب واجبات است.

حجت الاسلام غلامی با تاکید براینکه ملتی که امنیت نداشته باشد، از بین میرود، اضافه کرد:‌مردم با راهپیمایی‌های خود در سطح کشور پاسخ دندان شکنی به استکبار دادند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در این چهل سال انقلاب دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی اولین بار نبوده و آخرین بار هم نیست، افزود:‌ایران قبل از انقلاب دارای چها رمولفه قدرت بود که عبارتند از: موقعیت سرزمینی، انرژی ومنابع طبیعی، دفاعی که زیر نظر آمریکا بود و عمق استراتژیک ایران با آمریکا.

نماینده، ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع بسیجیان بابل با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران دومولفه خود را یعنی قدرت دفاعی و عمق استراتژیک با آمریکا را از دست داد، اضافه کرد:، چون انقلاب علیه استکبار و نظام سلطه بود با قطع ارتباط حتی قرارداد‌های سلاح خریداری شده هم بعضا لغو شد و قدرت منطقه‌ای و نفوذ ایران از دست رفت.

* مردم سالاری از مولفه قدرت انقلاب اسلامی

حجت الاسلام غلامی در ادامه با تصریح براینکه با شروع انقلاب اسلامی سه مولفه قدرت جایگزین مولفه‌های از دست رفته شد، خاطر نشان کرد. اولین مولفه، مردم سالاری بود که مردم در رژیم گذشته هیچ نقشی در انتخابات نداشتند، اما بعد از پیروزی انقلاب حتی د. رانتخاب اعضای شورای شهر هم مردم پای صندوق‌های رای میروند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه دومین مولفه جایگزین را رهبری سیاسی خواند و گفت:‌شاه نوکر استکبار بود از خودش اختیاری نداشت، اما انقلاب اسلامی صاحب رهبری سیاسی شد که نه فقط آمریکا بلکه تمام دنیا به واسطه امام خمینی (ره) متوجه ایران شدند که بعد از امام راحل، رهبری ۳۰ ساله رهبر معظم انقلاب که به اعتراف دوست ودشمن، به عظمت و صلابت و قدرت معظم له اشاره میکنند، ایران در کانون توجهات قرار گرفته است.

به گفته حجت الاسلام غلامی سومین مولفه قدرت، رفتار انقلابی مردم و نفی غرب و شرقی بود که غربی‌ها انقلاب اسلامی را معجزه قرن بیستم معرفی کردند.

*دشمن قدرت رویایی با ایران را ندارد

استاد حوزه علمیه مازندران درادامه سخنان خود با بیان اینکه نظام اسلامی در طول حیات خود دست به تولید قدرت در عرصه دفاعی زد و تا جایی پیش رفت که اکنون به مرحله بازدارندگی رسید، تاکید کرد:‌قدرت دفاعی ایران به جایی رسیده است که اگر دشمن بخواهد به ایران حمله کند نمی‌تواند، چون میداند قدرت پاسخ به جنگ را ندارد برای نمونه سرنگونی پهپاد پیشرفته جاسوسی آمریکا توسط سپاه.

حجت الاسلام غلامی در همین باره توضیح داد:‌اما باید توجه داشت اگر دشمن با ایران توان رویارویی ندارد عقب نشینی می‌کند، این اشتباه است چرا که دشمن از هدف گذاری و راهبردش عقب نشینی نمی‌کند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به هدف گذاری‌های و راهبرد‌های دشمن در دهه‌های انقلاب اشاره کرد و ادامه داد:‌در دهه اول هدف گذاری و راهبرد دشمن براندازی نظام بود. تمام اتفاقاتی که در دهه شصت افتاد از غائله‌ها و کودتا‌ها و جنگ تحمیلی، عموما دشمن تلاش کرد نظام نوپای اسلامی را براندازی کند. اما با مولفه‌های قدرتی که انقلاب روی کار اورد آن هم به صحنه آوردن مردم، دشمن مایوس شد و شکست خورد.

 در دهه دوم انقلاب راهبرد و هدف گذاری دشمن تلاش برای تغییر ساختار نظام بود که رهبر معظم انقلاب درباره تهاجم، شبیخون و در اخر ناتوی فرهنگی هشدار میدادند.

*ولایت فقیه خنثی کننده فتنه‌های دشمنان است

حجت الاسلام غلامی در این باره توضیح داد:روزنامه‌های زنجیره‌ای در دهه هفتاد عموما در همین راستا تلاش کردند و علیه ساختار نظام وعمدتا علیه ولایت مطلقه فقیه مطالب چاپ میکردند. در غائله کوی دانشگاه تهران علنا علیه ولایت فقیه شعار میدادند دلیلش آن بود که ولایت فقیه خنثی کننده فتنه‌های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که در تهاجم فرهنگی ما تلفات دادیم، اما شهید ندادیم، تصریح کرد:‌از بدنه نظام برخی نخبگان و شخصیت‌ها ریزش کردند، اما دشمن از دشمنی دست برنداشت.

*مذاکرت هسته‌ای بهانه‌ای برای مهار قدرت جمهوری اسلامی ایران

حجت الاسلام غلامی هدف گذاری وراهبرد دشمن در دهه سوم انقلاب را مهار جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد:دشمن برای مهار جمهوری اسلامی دنبال بهانه بود و چه بهانه‌ای بهتر از هسته ای.

*مشکلات اقتصادی به انتخاب ربط دارد نه به انقلاب

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اعتراض به برخی نمایندگان مجلس، اعلام کرد:‌بعضی نمایندگان مجلس، گمان کردند مشکلات اقتصاد‌ی کشور از انقلاب است درصورتی که این مشکلات اقتصادی هیچ ربطی به انقلاب و نظام ندارد و همه بستگی به انتخاب دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این پرسش که آیا دشمن به فکر حل مسائل هسته‌ای بود، خاطرنشان کرد:‌دشمن نمی‌توانست ببیند ایران دارای قدرت و نفوذ منطقه‌ای است و با بهانه هسته‌ای ایران را پای میز مذاکرات کشاند.

حجت الاسلام غلامی با اعلام اینکه ابرقدرت‌ها و آمریکایی‌ها میگویند کسی که میخواهد ابرقدرت دنیا بشودباید غرب آسیا دراختیارش باشد، تصریح کرد:‌از آنجا که انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا که قلب دنیا است، تسلط دارد، دشمن هر تلاشی میکند تا جمهوری اسلامی را مهار کند.

*هزینه ۷ تریلیون دلای آمریکا در منطقه برای مهارقدرت ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه نباید فکر کرد که آمریکایی‌ها بی حساب و کتاب ۷ تریلیون دلار در منطقه غرب آسیا هزینه کردند، یادآور شد: آیا امریکا بی عقل است که این همه هزینه کرد، نخیر! آمریکا برای ابرقدرتی خودش با داشتن دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای این همه هزینه کرد تا ایران را تحت فشار بگذارد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی‌ها با آوردن صهیونیست‌ها در غرب آُسیا در تلاش برای بدست گرفت قلب دنیا بودند، افزود:مرکز قلب دنیا بیت المقدس و سرزمین فلسطین است چرا که به گفته امام راحل فلسطین پاره تن اسلام است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه امریکا برای کدخدایی اش در دنیا هزینه میدهد، ولی انقلاب نقشه‌های آن را بر آب می‌کند، خاطر نشان کرد:‌آمریکا باید هم باید هم از دست ایران عصبانی باشند.

*آمریکا در برجام به دنبال مهارقدرت ایران بود بود نه رفع تحریم‌ها

به گفته حجت الاسلام غلامی آمریکا در مسئله مذاکرات هسته‌ای به دنبال رفع تحریم‌ها نبود چرا که در طول عمر جمهروی اسلامی ایران با آمریکا ۵ بار مذاکره کرد و هربار امریکا به هیچ کدام از تعهداتش پایبند نبود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا به هدف دیگری که آمریکا در مذاکره هسته‌ای دنبال میکرد اشاره کرد و گفت:‌هدف امریکا از امضای برجام پذیرفتن نقشه جدید خارومیانه توسط ایران بود یعنی ایران و کشور‌های منطقه تجزیه شوند و زیر سلطه آمریکا بروند؛ لذا میگفتند که حتی ایران دست از حمایت جبهه مقاومت در منطقه هم بردارد و از این جریان حمایت نکند.

حجت الاسلام غلامی در همین رابطه اضافه کرد:درقصه برجام که به بگو بخند رسیده است دشمن میخواست آن را تبدیل به برجام ۲ و ۳ و .. کند یعنی برجام موشکی، برجام منطقه‌ای والی آخر که با وجود ولایت فقیه به هدفش نرسید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار