خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه این ماهیت و هویت شجره طیبه بسیج است که باید به مردم معرفی شود، گفت: بسیج همواره در پُر کردن خلاء‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی پیشقدم بوده است.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۳۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶

ماهیت و هویت شجره طیبه بسیج به مردم معرفی شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در دیدار با بسیجیان شهرستان ملایر با اشاره به اقدامات آشوبگران در تخریب اموال عمومی بیان داشت: بسیج بار دیگر سپر بلای امنیت کشور شد تا مردم در رفاه و آرامش باشند.

وی با بیان اینکه این ماهیت و هویت شجره طیبه بسیج است که باید به مردم معرفی شود، افزود: بسیج همواره در پُر کردن خلاء‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی پیشقدم بوده است و اکنون نیز در فتنه‌ای دیگر که از سوی دشمنان طراحی شده بود، برای حفاظت از امنیت و آرامش مردم و کشور پیشقدم شد.

امام جمعه ملایربا بیان اینکه بسیج هرگز نیروی انقلاب سلاح به دست نبوده است بیان کرد: در اتفاقات هفته گذشته آشوبگرانی که به خیابان‌ها ریختند و بازار و اموال عمومی را تخریب و غارت کردند، نوچه‌های آمریکا بودند.

وی ادامه داد: تاکنون چندین بار شاهد این اقدامات از سوی آشوبگران بوده‌ایم و آمریکا آن را بر عهده گرفته است، این هویت آمریکا و خوی وحشی‌گری آنها است.

برقراری با اشاره به اینکه بسیج در این اغتشاشات نیز جانش را به خطر انداخت تا جان مردم به خطر نیفتد گفت: انقلاب اسلامی طبق نسخه‌ای که اسلام پیچیده، شکل گرفت و امروز در کوچه پس کوچه‌های میهن اسلامی‌مان شاهد خدمات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمات و دستاوردهای خوب نظام باید پررنگ‌تر مطرح شود افزود: اگر دشمنان و کشورهای ابرقدرت بر مذاکره با ایران اصرار دارند، چون ایران به کشوری قدرتمند و اثرگذار در جهان تبدیل شده است.

امام جمعه ملایر خطاب به مسئولان تاکید کرد: نباید مردم را ناراحت کنیم و آنها را از خودمان بدانیم و نسل جوان و نوجوان در دانشگاه‌ها و مدارس را با حقیقت نظام و انقلاب آشنا کنیم.

برقراری گفت: دستگاه‌های اجرایی و نهادها باید کریمانه با مردم برخورد کنند و هیچگونه نارضایتی و خلائی بین مردم و مسئولان باقی نماند.

وی همچنین از مدیریت خوب استان و شهرستان و همراهی خوب مردم در هفته گذشته تقدیر کرد و اظهار داشت: اگر حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو را می‌خواهیم، مردم باید باشند، چراکه ما به آنها محتاجیم و نباید آنها را ناراحت کنیم.

*فعالیت ۱۶۶ گروه جهادی در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز گفت: امثال شهید باقری‌ها و شهید باکری‌ها توانستند با تفکر بسیجی مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب بایستند و همواره در مقابل فتنه‌ها سربلند بیرون آییم.

سرهنگ سیدجواد حسینی به خدمات و اقدامات بی‌نظیر بسیج و گروه‌های جهادی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بسیجیان این شهرستان امسال در حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال همچون کشت پنج هکتار زعفران، ۱۲۰ هکتار گل محمدی و ۱۰ هکتار گیاهان دارویی فعالیت داشتند و به ۲۵۰ نفر تسهیلات اعطا شده است.

وی همچنین به فعالیت گروه‌های جهادی بسیجی اشاره و بیان کرد: ۱۶۶ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف سازندگی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در این شهرستان فعالیت دارند.

وی جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در قالب ۱۴ کاروان به استان‌های سیل‌زده شمال کشور، خوزستان و لرستان، اعزام پنج گروه جهادی به مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده کرمانشاه، اعزام ۵۰ گروه در قالب طرح جهاد همبستگی برای مرمت و ساخت منازل مددجویان آسیب‌دیده از سیل، تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان را از جمله فعالیت‌های بسیج برشمرد.

حسینی افزود: علاوه بر این گروه‌های جهادی بسیح در اجرای طرح‌های آبرسانی، مرمت گلزار شهدا، ساخت خانه های عالم، لایروبی قنوات، ترمیم منازل محرومان و کمک‌های پزشکی مشارکت می‌کنند.

در این آئین از «مهدی نادی» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن تاجوک، «سجاد رستمی» فرمانده پایگاه بسیج مقاومت میثم تمار و «بتول نادری» فرمانده مقاومت بسیج صدیقه کبری(س) به عنوان سه پایگاه نمونه این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات