جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

بسیج پرچمدار جنبش علمی در کشور است /مشکلات کشور با اتکا به ظرفیت بسیج رفع می‌شود

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید براینکه امروزه بسیج هوشمندانه وارد عرصه شد، گفت:‌بسیج پرچمدار نهضت  و جنبش علمی در کشور است .
کد خبر: ۹۱۹۳۱۵۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در آئین اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه جهادگران علم و فناوری مازندران در ساری ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج،گفت:‌یکی از خصوصیات بسیج هوشمندانه عمل کردن آن است.

رضایی با اشاره به اینکه بسیج متناسب با شرایط عمل می کند ، افزود:وظیفه اصلی بسیج دفاع از انقلاب است چرا که انقلابی که صدردصد آن مردمی است باید مدافع و محافظ آن هم مردم باشند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در جمع نخبگان علمی مازندران با تصریح براینکه ما فقط جهاد نظامی نداریم ، خاطرنشان کرد: هرکسی در هر عرصه ای برای پیشرفت و آبادنی کشور در مقابل دشمن ایستادگی کرد مجاهد است.

رضایی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که برای ساختن جامعه نیاز به علم داریم ، اضافه کرد:‌مملکت ما نباید وارد کننده کالا باشد.

رئیس ستاد اجرایی هفته گرامیداشت بسیج سپاه کربلا با تاکید براینکه امروزه بسیج  هوشمندانه وارد عرصه شد، گفت:‌بسیج پرچمدار نهضت  و جنبش علمی در کشور است .

رضایی ظرفیت بسیج را لایتناهی دانست و از مسئولین خواست تا این ظرفیت را باور کنند و برای حل مشکلات جامعه از بسیج بهره ببرند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در همین باره افزود:ما در داخل کشور هیچ بن بستی نداریم و اگر مسئولان به ظرفیت بسیج اتکا کنند همه مشکلات کشور حل میشود.

رضایی در پایان با قدردانی از همه  برگزار کنندگان این نمایشگاه علمی ابراز امیداوری کرد:‌با اشاره به این حدیث شریف که العلم سلطان، بسیج در عرصه های علمی نقش آفرینی کرد و ان شاء الله آینده امیدبخشی در انتظار مردم ایران خواهد بود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار