گزارش تصویری

اجتماع اقتدارشکوه ومقاومت بسیج درتفرش

رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت با حضور مسئولین واقشارمختلف بسیج در مصلی ولایت شهرستان تفرش برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۹۴۱۲۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازتفرش, رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت با حضور مسئولین واقشارمختلف بسیج در مصلی ولایت شهرستان تفرش برگزارگردید.

دراین مراسم حجت الاسلام ماشاء الله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به 40 سالگی بسیج گفت: بسیج تنها متعلق به جمهوری اسلامی نیست و بسیج مردمی در سایر کشورهای اسلامی در حال تشکیل و توسعه است.

عبدی با بیان این مطلب که دشمنان برای کشور ایران توطئه ها و نقشه های متعددی را طراحی و اجرا می کنند، اظهار کرد: دشمنان ایران با تجهیز افراد واداده قصد ضربه زدن به نظام ایران را دارند که با نصرت الهی همه این نقشه ها محکوم به شکست است .

وی ادامه داد: توطئه های دشمنان در کشورهای یمن، عراق و سوریه شکست خورده و آنها را زمین گیر کرده است. بصیرت و هوشیاری ملت ایران در حمایت از ولایت سبب شد که بار دیگر نقشه های دشمنان در کشور با شکست روبرو شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان این مطلب که نصرت الهی عامل پیروزی در طول جنگ تحمیلی بودگفت: نصرت الهی سبب پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی شد و با همین نصرت و توسل الهی پرچم اصلی به دست امام زمان(عج) خواهد رسید.

 عبدی با اشاره به اینکه دشمن یارای مقابله با کشور ایران را ندارد، یادآور شد: دشمن می داند که کوچکترین تحرک علیه جمهوری اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند به همین دلیل در حال خالی کردن میدان است.

 وی خاطر نشان کرد: مذاکره با دشمن سم است و راهبرد کشور در مقابل دشمنان، مقاومت است که به سرنگونی دشمنان خواهد انجامید.

ارسال نظرات