جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در یادواره شهدای دانش آموز تلخاب گفت: این وطن‌فروش‌های داخلی بدانند که ملت ایران بصیر و بیدار است و اجازه سلطه دوباره ظلم و زور را نمی‌دهد و وطن‌فروش‌های داخلی خواب سلطه رژیم پهلوی را به گور می‌برد، انقلاب اسلامی ایران، نقطه آغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است.
کد خبر: ۹۱۹۴۱۳۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ سرهنگ محسن گلشن زاده، جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در یادواره شهدای دانش‌آموز فراهان که در مدرسه دخترانه شهر تلخاب برگزار شد؛گفت: این نظام خون‌بهای هزاران شهید، جانباز و آزاده است، همه ما در برابر خون شهدا وظیفه‌داریم.
وی ادامه داد: مسئولان این نظام مدیون خون شهدا هستند و با خدمت به مردم باید وظیفه خود را انجام دهند.
گلشن زاده اظهار کرد: درمجموع ارتش عراق تا قبل از جنگ تحمیلی، تعداد ۶۳۶ مورد تجاوز زمینی، هوایی و دریایی علیه خاک کشورمان انجام داد و در روز سی و یکم شهریور نقشه دیرینه‌اش را اجرا و دستور تهاجم گسترده را به ارتش خود اعلام کرد و دشمن جنگ را به ما تحمیل کرد.
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در جنگ تحمیلی هدف جبهه باطل، ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود اما با جا فشانی رزمندگان اسلام یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار نشد و برای حفظ نظام ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.
گلشن زاده گفت: در جنگ تحمیلی قدرت ایمان در برابر تجهیزات نظامی حامیان صدام مقابله کرد، به‌رغم حمایت همه‌جانبه تسلیحاتی، مالی و پشتیبانی اکثر قریب به‌اتفاق کشور‌های عربی و دولت‌های غربی و شرقی از عراق و برخلاف اهداف دولت‌های عربی به تجزیه ایران و تکه‌تکه کردن سرزمین اهورایی ما منجر نشد.
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: در طول زمامداری پادشاهان بی‌لیاقت و ضد ملی حاکم بر ایران در کمتر از دویست سال گذشته بیش از سه‌ و‌ نیم‌ میلیون کیلومترمربع از خاك ایران تجزیه‌شده است، حال برخی از وطن‌فروش‌های داخلی به دنبال تطهیر چهره شاه هستند.
وی ادامه داد: برخی به دنبال تطهیر چهره رژیم پهلوی هستند، در اغتشاشات اخیر هم‌وطن فروش‌های داخلی که سر در آخور دشمن‌دارند، اصل نظام را نشانه گرفته بودند و با دشمن هم خط شده‌اند، شعار آن‌ها این بود؛ «بنزین بهانه است و اصل نظام نشانه است».
گلشن زاده بیان کرد: اغتشاش‌گران قرآن، مسجد و حوزه علمیه را به آتش کشیدند و خسارت‌های فراوان به بیت‌المال زدند و این اقدامات آن‌ها، آخر کفر و بی‌دینی بود.
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شعار دیگر این وطن‌فروشان داخلی در اغتشاشات؛ «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» دروغی بیش نیست، این‌ها یک قطره خون خود را برای ایران نمی‌دهند، این‌ها در جنگ نظامی ستون پنجم دشمن بودند و در جنگ اقتصادی هم بیت‌المال را چپاول کردند.
وی خاطرنشان کرد: این وطن‌فروش‌های داخلی بدانند که ملت ایران بصیر و بیدار است و اجازه سلطه دوباره ظلم و زور را نمی‌دهد و وطن‌فروش‌های داخلی خواب سلطه رژیم پهلوی را به گور می‌برد، انقلاب اسلامی ایران، نقطه آغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است.
در حاشیه این یادواره جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با خانواده شهید؛ حسن یوسفی، خلوصی و  آقا محمدی دیدار کرد.
ارسال نظرات