به همت حوزه امام هادي عليه السلام برگزار شد؛

يادوراه شهدای آبروی محله در شهر وردنجان

همزمان با هفته بسیج، يادواره شهداي آبروي محله در مسجد امام حسن عليه السلام شهر وردنجان با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم اين شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۴۸۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۹

 به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري ، مسئول نمايندگی ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي استان در اين يادواره اظهار داشت: اين محافل و مجالس كه به ياد و نام شهدا گرفته مي شود باعث خوشحالي خانواده هاي شهداست كه اين امر طبيعتا خوشحالي خداوند را در پي دارد و باعث زنده شدن ياد و خاطره شهدا و پيچيدن عطر و بوي شهادت در كوچه ها محله هاي ماست.

حجت الاسلام زماني ادامه داد: در اين محافل بعضا انسان با پدران شهدايي مواجه مي شود كه دو تن از فرزندان خود را در راه شهدا تقديم نموده است ولي مثل كوه ايستاده و مقاومت مي كنند و خم به ابرو نمي آورند كه اين ايستادگي و مقاومت و صبر جز با ايمان به خدا و توكل بر ائمه معصومين عليهم السلام در انسان ايجاد نمي شود و ما همه وظيفه داريم كه قدر اين افراد را بدانيم و احترام آنان را نگه داريم.

این مقام مسئول افزود: به فرموده امام راحل رحمه الله عليه شهدا امامزادگان عشق اند و با راز و نياز خالصانه به درگاه خداوند متعال به مقاماتي نائل شده اند كه انسان از ديدن اين همه فداكاري و ايثار انگشت حيرت به دهان مي گيرد و پي مي برد كه ايمان چاره ساز تمام مشكلات بشر است.

حجت الاسلام و المسلمين زماني تاكيد كرد: نمونه عيني معجزات شهدا را در موزه ي بهشت زهرا تهران مي توانيم مشاهده كنيم آنجايي كه كارنامه دختر شهيد خوانساري نگه داري مي شود، كارنامه اي كه شهيد خوانساري بعد از شهادتش به طور معجزه آسايي آنرا امضا كرده است و همه نيز بر صحت اين امضا صحه گذاشته اند ولي جوهر آن با جوهرهاي دنيايي تفاوت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار