خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج ورزشکاران شاهرود:

حضور ۳ هزار ورزشکار در ۲۶ رشته در المپیاد ورزشی بسیج شاهرود

مدیر کانون بسیج ورزشکاران شاهرود گفت: اولین المپیاد ورزشی شهرستان شاهرود در ۲۶ رشته با شرکت ۳ هزار ورزشکار و کادر اجرایی و بیش از ۵۰۰ بازی در ۱۲ سالن ورزشی از اول تا هشتم آذر ماه به مناسبت هفته بسیج برگزار شده است.
کد خبر: ۹۱۹۴۵۱۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
حضور ۳ هزار ورزشکار در ۲۶ رشته در المپیاد ورزشی شاهرودمحمد ناظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک هفته بسیج با اشاره به برگزاری اولین المپیاد ورزشی در سطح شهرستان شاهرود اظهار کرد: این المپیاد ورزشی در ۲۶ رشته با شرکت ۳ هزار ورزشکار و کادر اجرایی در شهرستان از اول آذر آغاز شده و تا هشتم آذر ماه به مناسبت هفته بسیج ادامه دارد.
وی با بیان اینکه از نکات قابل توجه در این المپیاد حضور قهرمانان ملی و جهانی است که سطح مسابقات را بالا برده و با سطح ملی در نقاط مختلف برابری می‌کند افزود: در طول این المپیاد ورزشی، بیش از ۵۰۰ بازی در ۲۶ رشته اجرا می‌شود.
مدیر کانون بسیج ورزشکاران شاهرودبا بیان اینکه اختتامیه این المپیاد با همکاری اداره ورزش و جوانان و شهرداری و سپاه ناحیه در هشتم آذر برگزار خواهد شد گفت: این المپیاد در ۱۲ سالن ورزشی که برای هیات ورزشی و شهرداری و سپاه می‌باشد در حال برگزاری است.
وی با تشکر و قدردانی ازهمکاری و همراهی هیات‌های ورزشی و اداره ورزش و جوانان و شهرداری که در این هفته، بسیجی وار وارد میدان شدند افزود: در راستای برخوداری همه مردم شهرستان از این المپیاد بزرگ ورزشی، بازی‌های بومی و محلی در طرود و ووشو آقایان در کلاته خیج برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار