خبرهای داغ:
مدیرکل زندان های همدان گفت: بسیجی واقعی لبریز از اخلاص است و همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند «بسیج لشگر مخلص خدا است»، حضور در بسیج می‌طلبد با اخلاص و عاشقانه باشد.
کد خبر: ۹۱۹۴۵۹۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

بسیجی واقعی لبریز از اخلاص استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در کلاس آموزشی آشنایی با مفاهیم دفاع مقدس در اداره کل زندان‌های همدان اظهار داشت: بسيج دارای جايگاه بسيار مهم و ارزشمندی است و از اینکه بسیجی هستید بر خود ببالید و این افتخاری بزرگ و موهبتی است که خداوند متعال نصیب همه ما کرده است.

وی با بیان اینکه بسیجی بودن افتخار است و شامل حال کسانی می‌شوند که بخواهند از خود بگذرند و ایثار کنند و برای جامعه مفید باشند، ادامه داد: بسیجی واقعی لبریز از اخلاص است و همان طور که امام خمینی(ره)  فرمودند «بسیج لشگر مخلص خدا است»، حضور در بسیج  می‌طلبد با اخلاص و عاشقانه باشد.

مدیرکل زندان‌های همدان با تاکید بر اینکه اگر تفکر بسیجی گسترش پیدا کند بسیاری از مشکلات امروز حل خواهد شد به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: مشکلاتی وجود دارد اما قطعاً با اخذ تدابير مناسب، اتحاد، همبستگي و همدلی در برابر اين مشكلات ايستادگي خواهيم كرد و همه آنها را پشت سر خواهيم گذاشت و بسيج در چنين شرايطي مي‌تواند در هدايت افكار عمومي تاثيرگذار باشد.

وی افزود: مردم همدان در حوادث اخیر با بصیرت عمل کردند و این بصیرت از بسیجی بودن نشأت گرفته است که آنها را در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی به هنگام حاضر می‌سازد تا بتواند به رسم  وظیفه ادای تکلیف کند و بنده از این بابت از مردم فهیم همدان تشکر می‌کنم.

پروین به نقش بسیج در ترویج امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: بسیج می‌تواند نقش امر به معروف و نهی از منکر را به خوبی ایفا کند، انسان‌ها جایز الخطا و نیازمند امربه معروف و نهی از منکر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات