خبرهای داغ:
ياسر متانت
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان در مراسم بدرقه كاروان راهيان نور دانش آموزي گلپايگان، اردوي راهيان نور را عامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل‌های امروزی دانست.
کد خبر: ۹۱۹۵۱۶۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، 38 نفر از دانش آموزان دختر مقطع تحصيلي دوره دوم متوسطه از دبیرستان‌های بانو قائدی و شاهدمهندس وکیلی گلپايگان  به همت حوزه مقاومت بسيج شهيده خوشنويسان و اداره آموزش و پرورش در قالب کاروان راهیان نور  به مناطق راهيان نور جنوب اعزام شدند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان در مراسم بدرقه اين كاروان، با اشاره به اهداف برگزاري اردوهاي راهيان نور در سطح كشور گفت: اردوي راهيان نور دركشور، با  هدف آشنايي نسل هاي پس از دفاع مقدس با مفاهيم ايثار،شهادت طلبي و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي انقلاب و شهدا در كشور هر ساله سيل مشتاقان را به سوي خود فرا مي خواند.

سرهنگ اكبري در ادامه ، سفر  راهیان نور را  يك عملیات‌ فرهنگی خواند و گفت: در جبهه جنگ نرم ، اردوهاي راهيان نور سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل‌های امروزی می‌شود و بايد اين فرصت را  براي تربيت همه نسل هاي جامعه و ترويج ارزشهاي ناب جهادي و دفاع مقدس مغتنم شمرد.

اين كاروان را 7 نفر از مربیان و راویان  دفاع مقدس همراهی مي كنند. كاروان با بدرقه فرماندهی و مسئول نمايندگي ولي فقيه در  ناحیه مقاومت بسیج گلپايگان، معاونت امور تربیتی و کارشناسان اداره آموزش و پرورش و تني چند از اولیاء دانش آموزان پس از تجمع در حسینیه آستانه امامزاده ناصر بن علی(ع) با یک دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام شدند.

ارسال نظرات