بهرامیان:

حقوقدانان بسیجی پرچمدار قانون و عدالت هستند

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان با بیان اینکه حقوق دانان بسیجی پرچمدار قانون و عدالت هستند، گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت عظیم بسیج در عرصه‌های مختلف حقوقی به مردم و نظام مقدس کشورمان خدمت کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۶۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
 
حقوق دانان بسیجی پرچمدار قانون و عدالت هستندبه گزارش  سرویس بسیج حقوقدانان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) با بیان اینکه در دهمین سالگرد تاسیس سازمان بسیج حقوق دانان هستیم، گفت: سازمان بسیج حقوق دانان متشکل از حقوق دانان پایبند به اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی است که هر کدام حافظ قانون اساسی به لحاظ یک قشر فرهیخته قانون دان، قانون مدار، عدالت خواه و عدالت گستر است.

وی اظهار کرد: امسال در آغاز هفته بسیج حقوق دانان، قضات، وکلا، استادان، کارمندان، سردفتران و دفتریاران، دانشجویان حقوقی تحصیلات تکمیلی بسیجی که در قوه قضاییه، وزارت دادگستری، کانون وکلا، دانشکده‌های حقوق، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان و سایر مجموعه‌هایی که حقوق دانان مشغول خدمت هستند در برنامه‌های متنوعی که از نمازجمعه تهران آغاز شد با سه شعار محوری جهاد حقوقی، عدالت خواهی و مبارزه با فساد یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند تا بتوانند در پشت سر مقام معظم رهبری در ترویج فرهنگ قانون مداری بین مردم و مسئولان و مبارزه با فساد، جهاد حقوقی را نسبت به هر موضوعی در کشور که مردم نسبت به آن دغدغه دارند مثل سند۲۰۳۰، fatf، cft اثربخش و تاثیرگذار باشند.

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان اضافه کرد: طرح‌هایی مثل هر مسجد یک حقوق دان، شبکه نخبگانی که شهریور امسال با سه هزار نفر و سیصد سرشبکه ایجاد شد آماده هستند برای نظام در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی کنند.

بهرامیان تصریح کرد: امروز دغدغه مردم علی رغم اینکه انتظار دارند در دستگاه قضایی حقوقشان مطابق عدالت مورد رسیدگی قرار بگیرد این است که حقوقشان در جامعه اسلامی مطابق با میثاق اصلی ملت که همان قانون اساسی است مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: حقوق دانان بسیجی پرچمدار قانون و عدالت هستند و ما امیدواریم بتوانیم از ظرفیت عظیم بسیج در عرصه‌های مختلف حقوقی به مردم و نظام مقدس کشورمان خدمت کنیم.

 

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات