خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با بیان اینکه شهيدان مظهر هدف و تلاش و تداوم هستند، گفت: ما در حقيقت، انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبرو و حيثيت را از بركت خون پاك شهداي عزيزمان داريم.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۷۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

شهيدان مظهر هدف و تلاش و تداوم هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، به مناسبت هفته بسیج و بزرگداشت مقام شامخ شهدای والامقام دفاع مقدس، فاطمه کتابی اصل مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با حضور اعضای بسیج جامعه زنان از مادر شهید «امیر صیام»  دیدار و دلجویی کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار در این دیدار بیان داشت: شهدا به ملت ايران آبرو و حيثيت دادند و باعث شدند که ملت هرگز در برابر سلطه‌گران مستكبر سرخم نكنند.

فاطمه کتابی اصل ابراز داشت: ياد شهيدان بايد هميشه در فضاي جامعه زنده نگه داشته شود چراکه ياد شهداي انقلاب باعث تداوم حركت انقلاب است.

وی با بیان اینکه شهيدان مظهر هدف و تلاش و تداوم هستند، بیان کرد: ما در حقيقت، انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبرو و حيثيت را از بركت خون پاك شهداي عزيزمان داريم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار افزود: قدرداني از خانواده شهدا، فريضه‌اي عيني و تعيني و هميشگي است که باید این عمل خداپسندانه برای شادی روح شهدای گرانقدر صورت گیرد که این کار نه تنها باعث خشنودی خدا است بلکه یکی از عوامل خوشبختی فردی در دنیا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات