خبرهای داغ:
رئیس حوزه هنری استان همدان گفت: با رویکرد واقع­گرایی و با قید فوریت، باید شخصیت‌های مرجع در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان شناسایی شوند، خاطراتشان ثبت، چاپ و در صورت نیاز مورد بازنگری قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۲۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

لزوم ثبت خاطرات شخصیت‌های مرجع در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمحمدباقر حسینی در جلسه مشترکی با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان اظهار داشت: اهداف و فعالیت‌های حوزه هنری با  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نزدیک به هم هستند.

وی عنوان کرد: حوزه هنری به تمامی ساختارهای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس احترام می‌گذارد و اعتقاد دارد که باید فراتر از ساختارها و به شکل عملگرایانه، دقیق، عمیق و با گستره مفید و تاثیر گذار وارد عرصه تدوین روز شمار انقلاب و دایره­المعارف مصور دفاع مقدس در همدان شد.

رئیس حوزه هنری استان همدان ایده­آل گرایی محض را موجب کندی و توقف در کار  دانست و تصریح کرد: با رویکرد واقع­گرایی و با قید فوریت، باید شخصیت‌های مرجع در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان شناسایی شوند، خاطراتشان ثبت، چاپ و در صورت نیاز مورد بازنگری قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات