خبرهای داغ:
قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در قالب ۲۴ کاروان به اردوهای شوق زیارت اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۹۸۴۸۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

اعزام ۹۴۰ نفر از مددجویان همدانی به اردوهای شوق زیارتقاسم یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: انجام کارهای فرهنگی، ارزشی و دینی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که جوانان را نسبت به اجرای آن بسیار سفارش کرده‌اند و این مهم در کمیته امداد به‌صورت جدی مورد توجه قرار گرفته تا در کنار رشد فرهنگی خانواده‌ها بستر مناسبی نیز برای استقلال اقتصادی آن‌ها فراهم شود.

وی به تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی در قالب کارگاه‌های آموزش سبک زندگی ایرانی - اسلامی و توانمندسازی فکری خانواده‌های تحت حمایت اشاره کرد و گفت: بر این اعتقاد هستیم که اگر سطح توجه به مسائل فرهنگی، تربیتی و اعتقادی در خانواده‌ها ارتقاء یابد، آثار و نتایج خدمات حمایتی ارائه‌شده به مددجویان نیز مطلوب‌تر خواهد بود و روند رو به رشد خانواده‌ها به‌سوی توانمندسازی فکری، اجتماعی و اقتصادی سریع‌تر شکل خواهد گرفت.

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه اردوهای شوق زیارت این نهاد همواره با پیوست فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این اردوها از جمله برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است که با هدف ایجاد نشاط معنوی، افزایش خودباوری دینی و آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای مددجویان اجرا می‌شود و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در قالب این طرح به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با بیان گزارش عملکرد این نهاد در حوزه فرهنگی، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در قالب ۲۴ کاروان به اردوهای شوق زیارت اعزام شدند که در این زمینه بیش از ۲۶۳ میلیون تومان نیز هزینه پرداخت ‌شده است.

یارمحمدی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۸۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مشارکت در طرح «شوق زیارت» زمینه اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند را فراهم سازند و در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات