سردار رزمجو :

حیات طیبه جامعه اسلامی ایران ، مدیون ایثار شهداست

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر دریادواره سرداران و232 شهید شهرستان دشتی گفت: روحیه ایثار و فداکاری ملت ایران مایه شکست دشمن در عرصه‌های گوناگون شده است.
کد خبر: ۹۲۰۰۳۸۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سردار علی رزمجو  در یادواره سرداران و 232 شهید شهرستان دشتی با بیان اینکه کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر 25 دی‌ماه برگزار می‌شود اظهار داشت: برگزاری یادواره سرداران و 232 شهید شهرستان دشتی در راستای برگزاری این کنگره است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر روحیه ایثار و فداکاری ملت ایران را مایه شکست دشمن دانست و تصریح کرد: این روحیه دشمنان را به بازدارندگی وا داشته است.

رزمجو با بیان اینکه شهدا باخون خون آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را تحقق بخشیدند گفت: شهدا با فرهنگ جادوانه ایثار و شهادت به شاگردان مکتب خود یعنی جوانان و نوجوانان امروز آموختند تا چگونه آزمون‌های سرسخت و طاقت‌فرسا اما با سربلندی و سرافرازی می‌شود در مقابل بزرگترین دشمنان عالم ایستادگی و برآنها غلبه کرد.

وی حیات طیبه جامعه اسلامی ایران را مدیون ایثار شهدا دانست و افزود: اقتدار ایران مدیون ایثارگرانی است که جان و مال خود را شرافتمندانه و با تاسی از آیات الهی مصالح دین و دفاع از دین را بر امیال شخصی خود برتری دانستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان شهدا با وارد کارزار شدن با دشمنان انقلاب اسلامی جنگیدند، رزمیدند و پیروز شدند خاطرنشان کرد: شهرستان دشتی علاوه بر اینکه مهد علم و تقوا، ادب و معرفت است در عرصه‌های مختلف انقلاب خوش درخشیدند.

رزمجو با بیان اینکه شهرستان دشتی در پیشینه تاریخی خود نبرد مستقیم با آمریکا دارد خاطرنشان کرد: سردار شهید نادر مهدوی، گُرد، توسلی و دیگر همرزمان آنها در نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس نه تنها در شهرستان دشتی و استان بوشهر بلکه در تاریخ کشور جایگاه پر افتخار و عزتمندانه دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شهریاری و حیدری افزود: این شهیدان در فاجعه 7 تیر و شهیدان 8 سال دفاع مقدس در زمین و دریا از افتخار این مرز و بوم هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه این شهیدان در کانون دینداری و دینمداری پدران و مادران این دیار پرورش یافتند گفت: شهیدان در مکتب امام راحل ایثار و فداکاری آموختند و به جهاد همه جانبه در راه خدا و انقلاب اسلامی حرکت کردند و به شهادت رسیدند.

رزمجو با تاکید بر این نکته که باید همواره دل به راه شهدا بسپاریم تصریح کرد: باید ایستادگی و مقاومتی که شهدا برای ما به ارمغان آوردند همواره بر بلندای تاریخ ارج گذاری شود.

وی با اشاره به اینکه شهیدان حماسه‌های سترگی در مقابل بزرگترین قدرت‌های عالم خلق کردند تصریح کرد: فرهنگ شهدای گرانقدر باید همواره در بلندای تاریخ انقلاب نقش آفرینی کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: باید عوامل بازدارندگی شهدا برای دشمنان انقلاب همواره در قله‌های رفیع خودش تا جایگاهی که آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار(ع) برای آنان ترسیم کرده‌اند قرار بگیرند.

رزمجو شهدا را طلایه‌داران زمان و الگوی زمان دانست و گفت: شاهدان همیشه جاوید، شهیدانی هستند که سر از پا نشناختند و از مال و جان، فرزند، خانه و کاشانه گذشتند و در دریا و زمین به شهادت رسیدند.

وی پیام خون شهدا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: پیام خون پاک شهیدان امروز در سینه‌های اقشار مختلف به‌ویژه جوانان و نوجوانان حک و ضبط شده است تا مرگ بی‌رنگ و بی‌خاصیت با تاسی از شهدا و مرگ همراه با جاودانگی، عزت و شرافتمندی تقدیم کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید کرد: 232 شهید شهرستان دشتی و شهدای گمنامی که در کنار این شهیدان آرمیده‌اند برای الگو بودن جامعه با خون و با وصیت نامه‌های خود برای ما به ارمغان آورده‌اند و با زور و ظلم و تجاوز جنگیدند تا چگونه زیستن را به اقشار و سلائق مختلف بیاموزند.

رزمجو شهیدان را ساکنان مقام قرب الهی دانست و افزود: شهیدان هم‌نشین مقربان در مقام اولیاء الهی و تجلی‌گاه عشق هستند، می‌سوزند و نورانیت به جامعه می‌بخشند.

وی با بیان اینکه شهیدان بیداری معنا و بصیرت را تفسیر می‌کنند افزود: شهیدان بینایی در امور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و دفاعی برای انسان‌ها شفاف می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات