انتخابات مجلس، مردمی بودن انقلاب اسلامی را عینیت می­ بخشد

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار عام با کارکنان این سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: انتخابات مجلس جریانی بزرگ است که به حضور مردم در صحنه­ های انقلاب اسلامی و مردمی بودن این انقلاب عینیت می­ بخشد.
کد خبر: ۹۲۱۸۴۹۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

انتخابات مجلس، مردمی بودن انقلاب اسلامی را عینیت می­ بخشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در ابتدای این دیدار با تبریک سال روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) و روز زن اظهار کرد: تشعشعات نورانیت امام خمینی (ره) مدتی بعد از تولد ایشان بر قلوب مسلمین نشست و امام خمینی (ره) منشأ وحدت و صمیمیت ملت ایران نه تنها در درون کشور بلکه در بیرون از کشور نیز شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) انقلابی را شروع کرد که همانند نهر کوثر که از سدره المنتهی جاری شد و با سپیده روی خود صبح رستگاری را به ارمغان آورد، شیرینی ولادت امام را بر کام مستضعفین جهان حلاوت بخشید.

فرمانده ارشد استان بوشهر در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال، تصریح کرد: حکومت­ هایی در دنیا قادرند ادعای اقتدار و استقلال نمایند که پایه­ های نظامشان بر حضور گسترده مردم استوار باشد و مردم نقشی اساسی در ثبات آن حکومت بر عهده داشته باشند.

این مقام مسئول تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران که بر اساس معیارها و ارزش ­های الهی شکل گرفته است به لطف خداوند و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از جمله حکومت­ هایی است که بر پایه آرا مردم نقش بسته و پایه­ ریزی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس جریانی بزرگ است که به حضور مردم در صحنه­ های انقلاب اسلامی و مردمی بودن این انقلاب عینیت می­ بخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات