خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمنان حجاب و عفاف زنان و غیرت و رفتار مردان را نشانه گرفته‌اند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمنان حجاب و عفاف دختران و زنان و غیرت و رفتار مردان را نشانه گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۲۰۰۵۳۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

دشمنان حجاب و عفاف زنان و غیرت و رفتار مردان را نشانه گرفته‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار مظاهر مجیدی در نشست صمیمی با بسیجیان شهرستان بهار با بیان اینکه باید تهدیدات را به فرصت‌ها در زندگی تبدیل کنیم،اظهار داشت: جوانان آینده‌ساز کشور هستند و با نمونه شدن در عرصه‌های علمی در کنار پشتکار باید نسبت به علوم قرآنی نیز بصیرت پیدا کنند.

وی با بیان اینکه قرآن انسان‌ساز است، گفت: در مقابل حوادث پیش رو در جامعه ارتباط با قرآن باعث دوری از لغزش‌ها می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه دشمنان هر لحظه در کمین هستند، بیان داشت: با توجه به اینکه بسیج توانسته در مدت 40 سال مثل خورشیدی در کشور بدرخشد، باید محافظه کار و مراقب حیله‌های دشمن باشیم چراکه هر لحظه منتظر آسیب رساندن هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان حجاب و عفاف دختران و زنان و غیرت و رفتار مردان را نشانه گرفته‌اند، افزود: شما با انجام واجبات و ترک محرمات و انتخاب دوست خوب و مؤمن و درس خواندن به مرتبه‌ای از انسانیت برسید که باعث افتخار این مرز وبوم  شوید و دشمن از شما مأیوس شود.

در پایان نیز سردار مجیدی با چند کارآفرین نمونه پایگاه محدثه صحبت‌هایی داشتند و از آنها در مورد موفقیتشان سوال‌هایی پرسید و از همه بسیحیان درخواست کرد که با استفاده از تولیدات داخلی از کارآفرینان حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات