خبرهای داغ:

افزایش آگاهی مردم در کنترل معضلات جامعه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به درصد بالای سرقت‌ها در سطح شهرستان گفت: در این راستا میطلبد آگاهی و هوشمندی در مردم ایجاد شود که مردم خود پیشقدم شوند و ضریب امنیت اموال خود را بالا ببرند.
کد خبر: ۹۲۰۰۸۳۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
افزایش آگاهی مردم در کنترل معضلات جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود که به میزبانی سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد در سخنانی با تقدیر و تشکر از حاضرین با بیان اینکه شرایط هر شهرستانی در عرصه‌های مختلف منحصر به آن شهرستان است افزود: عدم هماهنگی در برگزاری برنامه‌ها و اجرای دستورالعمل‌ها در شهرستان به بهانه استانی و ملی بودن قابل توجیه و قبول نیست.
وی افزود: تا بنده خدمتگذار مردم شهرستان هستم، باید تاثیرات مثبت ابلاغیات و رضایتمندی و منفعت در شهرستان را در نظر داشته باشیم و با تعامل و هماهنگی در شهرستان برای بعضی از تصمیمات استانی وملی با توجه به حوزه‌های فرهنگ و اقتصاد عمل نماییم.
معاون استاندار سمنان با اشاره به بازدید خود از سطح شهر شاهرود از نگاه پدافند غیرعامل با اشاره به وضع فرهنگی اجتماعی شهر و وجود اماکن غیر مجاز گفت: این مراکز غیرمجاز می‌تواند معضلات اجتماعی را پایه گذاری کند و باید با برنامه ریزی دقیق این معضلات که مربوط به شهرستان ما نیست و در کشور فراگیر است کنترل و حل شود.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به راه حل‌های این معضلات افزود: ایجاد اشتغال جایگزین در قالب‌های مختلف و تفریحات سالم برای جوانان بویژه دانشجویان غیر بومی و دایر نمودن خوابگاه‌های خودگردان می‌تواند از این معضلات بکاهد.
فخری با اشاره به درصد بالای سرقت‌ها در سطح شهرستان افزود: در این راستا میطلبد آگاهی و هوشمندی در مردم ایجاد شود که مردم خود پیشقدم شوند و ضریب امنیت اموال خود را بالا ببرند.
وی بر حساس نمودن جامعه بویژه فعالان اجتماعی بر توجه به معضلات تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار