خبرهای داغ:

تشدید نظارت بر قیمت‌ها برای کاهش مشکلات مردم

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: نظارت دستگاه‌های مسئول بر قیمت‌ها بیشتر شود تا مردم آسیب کمتری متحمل شوند.
کد خبر: ۹۲۰۰۸۱۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
تشدید نظارت بر قیمت‌ها برای کاهش مشکلات مردمبه گزارش بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در سخنانی با اشاره به مراقبت از ایجاد شبهه آفرزینی در جامعه بویژه نسل نوجوان و جوان اظهار کرد: باید آموزش و پرورش مراقبت ویژه داشته باشد که عده‌ای با سوء استفاده بخواهند در مدارس در موضوعات مختلف بویژه دین شبهه آفرینی کنند که این یکی از بزرگترین منکرات است.
وی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب و گلایه از دانشگاه‌ها در این زمینه گفت: باید ارتباط میان مسئولین دانشگاه و مسئولین شهرستان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیش از این برقرار شود تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با انتقاد از ضعف در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بویژه در سطح دانشگاه‌ها افزود: چرا باید یک تذکر لسانی مورد نقد باشد و علت آن کم شدن توجه به این مسئله مهم است.
وی با انتقاد از گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهرستان و اعتراض کسبه و خرده فروشان بر نظارت بر ایجاد این فروشگاه‌ها با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی شهرستان تاکید کرد.
امینی خواستار نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر موضوع گرانی‌ها در سطح شهرستان با افزایش قیمت بنزین شد تا مردم آسیب کمتری در این زمینه متحمل شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها