خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی انتظار ما از هیئت‌‌ها است، گفت: جوانان ما تا پای جان در مقابل دشمنان می‌ایستند و این افتخاری برای ایران است.
کد خبر: ۹۲۰۱۳۷۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی انتظار ما از هیئت‌‌ها است/ بسیجیان تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در پنجمین همایش استانی خادمین هیئت رزمندگان ثاراله  همدان که در حسینیه امام(ره) برگزار شد، اظهار داشت: از سال ۶۰ هیئت رزمندگان تشکیل شد که فقط در همدان داشتیم.

وی با بیان اینکه امروز در سطح استان همدان ۳۳ هیئت رزمندگان تشکیل شده است، گفت: نقطه قوتی است که این هیئت را داشته باشیم و از آنها استفاده ببریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه تمام پیشکسوتان زحمات زیادی کشیدند تا به این ۳۳ هیئت برسیم، افزود: ما باید کاری کنیم که این هیئت را به دست جوانان بسپاریم و در گام دوم انقلاب باید کار را بیشتر و باانگیزه‌تر پیش برد.

وی ابراز داشت: امروز هنر مسئول هیئت رزمندگان این است که جوانان و پیشکسوتان را دوره هم گرد آورد و این کاری است که در تمام شهرستان‌ها انجام شد.

سردار مجیدی افزود: انتظار ما از هیئت رزمندگان این است با اعتقاد قلبی که داریم باید برای ظهور امام زمان(عج) زمینه‌سازی کنیم و به این امر باور قلبی داریم و طبق آیات و روایات این اتفاق خواهد افتاد و اگر قرار است به آن برسیم همه ما ظرفیتی برای تربیت نیروی انسانی داریم.

وی بیان کرد: بزرگ‌ترین هنر رزمندگان اسلام در استان و شهرستان‌ها این است که به این تربیت نیروی تراز انقلابی برسیم و در کشور شیعه علی ابی طالب این امر شدنی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید «همدانی» این امر را در کشورهای دیگر عملی کرد و امروز در کشورهای آفریقایی، سوریه و دیگر کشورها در حال انجام است، گفت: تمام طرح‌هایی که آمریکا طراحی کرد اما عملی نشد، این عملی نشدن نقشه‌های شوم دشمن حاصل تلاش‌های «حاج حسین» است که توانستند تحمل کنند.

وی عنوان کرد: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی انتظار ما از هیئت‌ها است و خدا را شکر می‌کنیم که برای این کار از سیستم‌های دولتی هزینه نمی‌شود.

سردار مجیدی تصریح کرد: جوانان ما تا پای جان در مقابل دشمنان می‌ایستند و این افتخاری برای ایران است که ما بتوانیم برای آینده تمدن جهانی را راه‌اندازی کنیم و این یک قدم محکم‌تر می‌خواهد که توسط هیئت‌ها شدنی است.

وی با اشاره به وضعیت کشور تصریح کرد: آن حلقه مفقوده ما این است که به عنوان سرباز ولایت وظیفه خود را خوب انجام دهیم و نیرو به این باور برسد که یک روز بتواند در رکاب رهبری بتازد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: امروز نباید وقت خود را تلف کنیم ما به اوج قله رسیدیم و اگر آمریکایی‌ها در مقابل ما ایستادگی می‌کنند می‌خواهند روند ما را کند کنند.

وی یادآور شد: عنایت خداوند بر جمهوری اسلامی با رهبر عالم و فرزانه که تاکتیک‌های دشمن را خوب می‌بیند و وقتی با بسیجیان صحبت کردند فرمودند بسیجیان تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کنند.

سردار مجیدی ابراز داشت: در زمان جنگ بسیجیان این تهدید بزرگ را به فرصت تبدیل کردند و اگر ما دوام و قوامی داریم به یوم آن هشت سال دفاع مقدس است.

وی در پایان سخنانش گفت: ما باید راهبرد و تاکتیک معرفی کنیم و یکی از آنها این است که این هیئت رزمندگان بتواند خود را نشان دهد و به سمت و سوی جوانان برود و به سمت اینکه هیئت تراز انقلاب اسلامی را همانطور که شهید «همدانی» می‌خواست عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات