خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

امروز برای تقویت نیروی تراز انقلاب اسلامی همه باید از خود مایه بگذارند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز برای تقویت نیروی تراز انقلاب اسلامی همه باید از خود مایه بگذارند و ما یک وظیفه و رسالت بزرگ برای تربیت داریم.
کد خبر: ۹۱۹۶۹۶۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

امروز برای تقویت نیروی تراز انقلاب اسلامی همه باید از خود مایه بگذارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در همایش معلم آینده‌ساز، ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری(ع)، اظهار داشت: اتفاقاتی همچون دفاع مقدس برای نظام جمهوری اسلامی ایران امتداد نور هستند.

وی گفت: اگر دفاع مقدس اتفاق نمی‌افتاد ما نمی‌توانستیم تجربه لازم را برای آماده کردن خود داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: امروز به برکت دفاع مقدس، زمانی که اتفاقی می‌افتد بسیار راحت و روان می‌توانیم با بکارگیری نیروی خود در مقابل آنها بایستیم چون ما یک تجربه جنگ هشت ساله داریم.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه نقش معلمان در جنگ هشت سال دفاع مقدس فراموش نمی‌شود، افزود: در جنگ هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که محصلین در میدان جنگ نیز توسط معلمان خود آموزش می‌دیدند و آموزش در میادین جنگ نقطه قوت رزمندگان ما بود.

سردار مجیدی با بیان اینکه راه پیشرفت و موفقیت این است که از تجربیات 40سال گذشته خود استفاده کنیم، گفت: نظر ما در مسائل آموزشی و نظامی این است، اگر یک مربی و فرمانده هر چه بتواند در عقبه برای اینکه نیروی خود را تربیت کند و زحمت بکشد، شب حمله جواب آموزش‌هایش را می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ما می‌خواهیم حرکت بزرگ جهادی را طی کنیم و به تمدن بزرگ جهانی برسیم بنابراین باید زحمت بکشیم، افزود: امروز نشان دادیم به یقین این حرکت شتابنده بیشتر جهش می‌یابد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: استان همدان یکی از استان‌هایی است که بصیرت و ولایتمداری در آن موج می‌زند و ما باید قدردان این موضوع باشیم.

وی در ادامه با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور، ابراز داشت: در اتفاقات اخیر مردم بصیر، فهیم و آگاه استان توانستند پاسخ دشمنان را بدهند، باید دست و پای این مردم را بوسید و قدردان آنان بود.

سردار مجیدی با اشاره به دیدار اخیر بسیجیان با مقام معظم رهبری ابراز داشت: مقام معظم رهبری 8 سفارش به بسیجیان داشتند که ما باید این آنها را عملیاتی کنیم؛ یکی از آنها این است که اقتضایی عمل نکنیم.

سردار مجیدی تصریح کرد: ما باید آگاه‌تر شویم و دنبال این باشیم که مسائل و مشکلات را حل کنیم و این از دست آن معلم انقلابی با تفکر بسیجی برمی‌آید.

وی افزود: برای تربیت نیرو باید تلاش کرد و زحمت کشید و صرفاً در مدرسه نباشد؛ خارج از مدرسه نیز با او ارتباط برقرار کنیم و این یک کار ایده‌آل است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: بچه‌های ما قلب‌های صافی دارند و برای پذیرش مسائل اخلاقی، این ارتباط‌های خارج از ساعات مدارس بسیار تأثیرگذار است.

وی گفت: امروز برای تقویت نیروی تراز انقلاب اسلامی همه باید از خود مایه بگذارند و ما یک وظیفه و رسالت بزرگ برای تربیت داریم.

سردار مجیدی اظهار داشت: زمانی که اعلام می‌شود باید به میدان بیاییم و در مقابل دشمن شعار دهیم و بگوییم آن کسانی که دنبال آن بودند تا نقشه‌های عراق و لبنان را در ایران اجرا کنند در کمتر از 48 ساعت ورچیده شدند.

وی ادامه داد: دشمن تمام توان خود را گذاشت اما با حضور بچه‌هایی که توسط شما معلمان بسیجی تربیت شده‌اند امروز استان همدان توانست با سرافرازی از این امتحان الهی بیرون آید.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: باید از بچه‌ها مراقبت کرد و آنها را راهنمایی کنیم تا بتوانیم همواره سرباز ولایت بوده و وظیفه و رسالت خود را بهتر انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات