همزمان با هفته بصیرت؛

بام ایران میزبان ۱۰ راهپیمایی و تجمع بصیرتی است

علی گرجی گفت: همزمان با هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، ۱۰ تجمع بصیرتی در شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۰۱۴۷۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی گرجی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی این استان گفت: امسال با توجه به توطئه های دشمن برنامه های بصیرتی شاخص و اثرگذاری در کشور برگزار می‌شود که متناسب با آن در استان نیز چنین برنامه هایی تدارک دیده شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: راهپیمایی و تجمع مردم مومن و ولایتمدار استان در هفته بصیرت یکی از مهمترین این برنامه‌ها است که در شهرکرد در ساعت ۱۰ صبح  روز نهم دیماه برگزار می شود.

گرجی خاطرنشان کرد: ۱۰ نشست بصیرتی نیز در تمامی شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی با تاکید بر تبیین ابعاد فتنه های دشمن در کشور، اظهار داشت: فتنه ۸۸ یکی از مهمترین این فتنه ها بود که مردم با راهپیمایی خود در روز نهم دی ماه بار دیگر با حضور خودجوش خود در سراسر کشور و استان ولایتمداری خود را نشان دادند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: روز نهم دی ماه روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب مکر و حیله های دشمن را نمی خورند.

گرجی در ادامه از تشکسل ستاد سالگرد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ۲۵ کارگروه عهده دار برگزاری این جشن‌های ۴۱ سالگی انقلاب در استان هستند.

ارسال نظرات