خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند سارقان منزل و کشف 14 فقره سرقت توسط مامورین کلانتری 12 پاسداران ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۲۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱

متلاشی شدن باند سارقان منزل و کشف 14 فقره سرقت توسط پلیس ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر از متلاشی شدن باند سارقان منزل در ملایر خبر داد و اظهار داشت: 14 فقره سرقت نیز توسط مامورین کلانتری 12 پاسداران ملایر کشف شد.

وی افزود: به دنبال وقوع سرقت‌های سریالی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 12 که موجب نارضایتی شهروندان و اهالی شده بود، این یگان با تشکیل یک اکیپ ویژه و انجام کار اطلاعاتی دقیق و موثر و  بکارگیری شگردهای پلیسی سرانجام یک سرنخ از فعالیت‌های مجرمانه این باند حرفه‌ای به دست آورد  که  در ادامه با تلاش شبانه‌روزی مامورین، مخفیگاه یک متهم عضو باند شناسایی و با هماهنگی با دستگاه قضایی نامبرده در یک عملیات ضربتی توسط مامورین دستگیر و بلافاصله فرد مال خر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ابراز داشت: در همین ارتباط به منظور دستگیری سردسته باند، پس از کار اطلاعاتی دقیق، مکان سر دسته این باند مشخص و در یک اقدام ضربتی مامورین این کلانتری در حین متواری شدن وی با  دستگاه خودروی سواری این خودرو را متوقف و وی را دستگیر کردند  که با تحقیقات فنی و تخصصی به تعداد 14 فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

وی یادآور شد: در این ماموریت موفق، اقلام ربوده شده نیز از منازل شهروندان شامل  کارت عابر بانک، دوربین عکاسی، فیلم‌های خانوادگی و تابلو فرش کشف و ضبط شد که ضمن پیگیری برای تحویل این اموال به مال باختگان و تشکیل پرونده هر دو فرد متهم به همراه فرد مال خر اموال مسروقه تحویل مراجع قضایی شدند.

سلگی ضمن تقدیر از دستگاه قضایی و مشارکت شهروندان در شناسایی مجرمان در این پرونده، افزود: مجرمان  همیشه ضعیف‌ترین سیستم‌های ایمنی و حفاظتی را در منازل برای سوژه سرقت خود انتخاب می‌کنند بنابراین تجهیز اموال و امکانات در منازل به سیستم‌های حفاظتی و بازدارنده در جلوگیری از وقوع جرم بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات