خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف 10 هزار عدد ژل ضد عفونی کننده در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 10 هزار عدد ژل ضد عفونی کننده در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۲۲۸۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

کشف 10 هزار عدد ژل ضد عفونی کننده در همدانسردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده که این روزها به علت شیوع بیماری کرونا مورد تقاضای شهروندان است، مقابله با احتکار این نوع اقلام در دستور کار ماموران در سطح استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند از انبار منزل فردی در شهرک فرهنگیان10 هزار عدد ژل ضدعفونی کننده را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت : در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در گفت: پلیس استان اجازه نخواهد داد که عده ای سود جو در این مقطع حساس اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان را احتکار کنند و با قاطعیت با این گونه افراد برخورد می کند و از شهروندان هم می خواهیم این گونه موارد را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

*کشف 20 هزار لیتر نفت قاچاق در همدان

سردار کامرانی‌صالح در ادامه از کشف 20 هزارلیتر نفت سفید قاچاق در این استان خبر داد  و افزود: در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی و ایستگاه بازرسی شهید «زارعی» حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند.

وی ادامه داد: کامیون مذكور توسط ماموران پلیس متوقف و در بازرسی از آن یک عدد تانکر 20 هزار لیتری در قسمت عقب که به صورت ماهرانه ای جاسازی  شده و مملو از فرآورده نفتی بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این راستا کامیون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد و طبق نظر كارشناسان ارزش تقریبی فرآورده کشف شده یک میلیارد و 200 میلیون ریال بر آورد شده است.

وی بیان داشت: پرونده متشکله به همراه متهم به تعزیرات حکومتی معرفی و فرآورده نفتی مکشوفه نیز تحویل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان همدان شد.

سردار کامرانی صالح گفت: پلیس آگاهی با تمام توان از خروج سرمایه های ملی و قاچاق آن جلوگیری می‌كند و در این راستا دستان امت حزب الله را به گرمی می‌فشارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات