حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر؛

نهم دی‌ درتاریخ ماندگار شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) گفت: حماسه مردم ایران اسلامی در 9دی فتنه را خاموش و در تاریخ ماندگار شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۸۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) در جمع مردم اردل گفت:ملت بزرگ ایران اسلامی در 9دی‌ماه سال 1388 با حضور آگاهانه و مقتدرانه خود ضمن بیعت با آرمان‌های امامین انقلاب ،حماسه‌ای به یادماندنی را در تاریخ انقلاب خلق کردند.

حجت الاسلام  والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر افزود: خیل مردم ولایتمدار و مومن ایران با بصیرت ، آگاهی و حضور به موقع خود در سراسر کشور در برابر اهانت به مقدسات و قانون شکنان ایستادند و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان به نقش بی‌بدیل ولایت فقیه درعبوراز فتنه ها اشاره کرد و گفت:در مراحل پرخطر و سخت  امامین انقلاب، مردم را از فتنه‌ها و گردنه‌های سخت به سلامت عبور دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: تجدید‌میثاق آگاهانه اقشار مختلف مردم ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در 9دی منبعث از فرهنگ عاشورا بود که خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین را همراه با انفعال و عقب نشینی آنان از مواضع نادرستشان داشت.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت:9دی روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت بزرگ ایران اسلامی حول محور ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدرافزود: ولاتمداری، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عملِ به‌هنگام مردم فهیم، مومن،متدیّن و انقلابی ایران اسلامی در خلق حماسه 9دی موجب عزت و سربلندی مردم و شکست دشمنان خارجی و داخلی شد.

این مقام مسئول در پایان به آزمون بزرگ مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود:شرکت گسترده آحاد مردم در انتخابات یک وظیفه همگانی است و برای بی اثر کردن تهدیدها در کشور بایدمجلسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

ارسال نظرات