خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

شهادت «حاج قاسم سلیمانی» موجب اتحاد ملت ایران شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به شرایط امروز کشور و شبهات ایجاد شده توسط معاندان و مخالفان در اذهان مردم جامعه گفت: خون مردی از مردان مخلص خدا به‌نام «حاج قاسم سلیمانی» بر زمین ریخته شد تا دوباره اتحاد ملت و مردم ایران بیشتر شود.
کد خبر: ۹۲۰۴۹۱۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

شهادت «حاج قاسم سلیمانی» موجب اتحاد ملت ایران شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین علیی در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و سایر شهدای تروریستی فرودگاه بغداد که با حضور مسئولین ادرات استان در نماز خانه سپاه انصار الحسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: هر زمان که دین اسلام نیازمند رشد و تعالی بیشتر باشد، حکمت خداوند اقتضا می‌کند که خون برای آبیاری و پایداری درخت تنومند اسلام ریخته شود.

وی با اشاره به فتنه‌های بنی امیه در تاریخ اسلام گفت: از آنجایی که در سال 61 هجری حقیقت دین بر مردم مشتبه شده بود با شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) راه حقیقت دوباره بر مردم نمایان و چهره ظالمان عیان شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: ایران اسلامی بعد از گذشت چهل سال از انقلاب با فتنه‌های متعددی رو در رو شده است.

وی ادامه داد: فتنه 98 از جهات مختلف دارای پیچیدگی‌های خاصی بود و دشمن قصد استحاله نظام مقدس جمهوری اسلای را داشت به طوری که برخی از خودی‌ها هم دچار تردید شدند.

علیی با اشاره به شرایط امروز کشور و شبهات ایجاد شده توسط معاندان و مخالفان در اذهان مردم جامعه گفت: دوباره حکمت خداوند متعال اقتضا کرده است که برای رفع این مشکلات و شبهات خون مردی از مردان مخلص خدا به‌نام «حاج قاسم سلیمانی» بر زمین ریخته شود تا دوباره اتحاد ملت و مردم ایران بیشتر شود.

وی گفت: امام حسین(ع) را ثارالله می‌گویند که به تبع آن سایر معصومین(ع) و شهدای عزیز ما هم به نوعی ثارالله هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان عنوان کرد: یکی از معانی ثارالله خون‌خواهی خداوند از قاتلان است که طبق فرمایش رهبر انقلاب نیز انتقامی سخت از قاتلان خواهیم گرفت.

وی افزود: برخی در داخل دوباره معتقد به مذاکره با آمریکا هستند اما شهادت این سردار عزیز چهره منفور آمریکا را عیان ساخت و بر مردم ثابت کرد که تنها راه مقاومت در برابر استکبار است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات